تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820750290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش تصادفات در زنجان به سرمایه گذاری راههای روستای نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سرهنگ جعفری:
کاهش تصادفات در زنجان به سرمایه گذاری راههای روستای نیاز دارد
زنجان -خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه برای کاهش تصادفات در زنجان باید در راههای روستایی سرمایه گذاری کنیم گفت: در این راستا باید راه و شهر سازی مساعدت لازم را داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد جعفری شامگاه چهارشنبه در حاشیه تجلیل دهیاران همیار پلیس در جمع خبرنگاران افزود: دهیاران در روستا نقش بسیار کلیدی در مقوله فرهنگ سازی درست رانندگی کردن دارند. وی اظهار داشت: دهیاران با توجه به اینکه با مردم روستا ارتباط بسیاری نزدیکی دارند می توانند علل تصادف در استان را به مردم اطلاع رسانی کنند و مردم را به درست رانندگی کردن تشویق کنند. سرهنگ جعفری تاکید کرد: متاسفانه رانندگان  قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند بنابراین دهیاران می توانند آموزش های لازم رانندگی را در روستاها اجرا کنند. وی ادامه داد:  امروزه یکی از راهبردهای موثر در توسعه همه جانبه روستاها استفاده از مشارکت و توانمندیهای مردمی، بویژه روستاییان برای عمران و توسعه مناطق روستایی در همه ابعاد است.   جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان به نقش کلیدی دهیاران در روستاها اشاره کرد و یاد آور شد: دهیاران در توسعه همه جانبه روستاها بسیار موثر هستند بنابراین باید همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.  22 درصد تصادفات فوتی در راههای روستایی زنجان رخ می دهد رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: 22 درصد از تصادفات فوتی در راههای روستایی استان زنجان رخ می دهد.

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی  افزود: راههای روستایی بیشترین تصادفات را در زنجان به خود اختصاص می دهند.

وی اظهار داشت:  32 درصد تصادفات در زنجان در راههای روستایی اتفاف می افتد و این آمار به نوبه خود بسیار زیاد است.

رئیس پلیس راه استان زنجان به نقش موثر دهیاران در کاهش تصادفات در راههای روستایی اشاره کردو گفت: دهیاران می توانند فرهنگ سازی لازم را در زمینه فرهنگ درست رانندگی کردن در روستا را در دستور کاریی خود داشته باشند.

سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: دهیاران در روان سازی ترافیک در راههای روستایی می توانند مثمر ثمر باشند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه بیش از 18 درصد تصادفات که در راههای روستایی رخ می دهد را موتورسواران به خود اختصاص می دهند.

رئیس پلیس راه استان زنجان یادآور شد: دهیاران باید با مدیریت درست و کارشناسی شده خود در توسعه همه جانبه روستاها تلاش کنند.

سرهنگ شیر محمدی افزود: دهیاران به عنوان نهاد مردمی در اذعان عمومی مردم می تواند نقش موثری را در روستاها ایفا کنند.

وی تصریح کرد: پلیس در کلیه راههای شریانی و روستایی حضور فعال دارد نظارت محسوس و نامحسوس خود را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

در  همایش تجلیل از دهیاران همیار پلیس  40 نفر از همیاران  پلیس حضور داشتند و دو نفر از دهیاران که با پلیس همکاری لازم را داشتند تجلیل و قدر دانی شد.


۱۳۹۳/۷/۱۶ - ۲۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن