تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820055025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای کریمی‌قدوسی بفرمایند منابع خبری‌شان از کجا تامین می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آقای کریمی‌قدوسی بفرمایند منابع خبری‌شان از کجا تامین می‌شود
رمضانعلی سبحانی‌فر معتقد است: «آمدن وزیر به مجلس و پاسخگو بودن وزیر از جمله ویژگی‌های مثبت به شمار می‌آید اما دعوت وزیر اطلاعات به دنبال برخی لج‌بازی‌ها و به دلیل سلایق سیاسی اقدام مثبتی نیست و تبعات نامناسبی برای کشور به دنبال دارد.»
آفتاب- سرویس سیاسی: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «آفتاب» گفت: «حضور محمود علوی در صحن علنی مجلس به هنگام وقوع برخی مسائل امنیتی حاد و یا تحدیدهای خارجی اقدامی معقول است و می‌تواند افکار عمومی را در شرایط آشفته آرام کند اما اینکه ما وزیر اطلاعات را به مجلس بخوانیم و آن وقت با ادبیاتی عجیب و اطلاعاتی عجیب‌تر فضا را هدایت کنیم، واقعا جای سوال دارد.»


سبحانی‌فرد افزود: «بخشی از اطلاعات مطرح شده در قالب پرسش ملی از وزیر اطلاعات، داده‌هایی است که نمایندگان عزیز و از جمله آقای کریمی قدوسی باید بفرمایند از چه منابعی این اطلاعات را دریافت کرده‌اند و چگونه آن را شرح داده‌اند. البته پشینه برخی نمایندگان مشخص است و منابع اطلاعاتی‌شان هم مشخص‌تر.»


نماینده سبزوار همچنین افزود: «سوال و پرسش از وزرا حق نمایندگان است، اما نمایندگان نباید کاری کنند که مردم درباره این جایگاه به تردید افتاده و در ذهن‌شان برخی تصفیه‌حساب‌ها و مسائل سیاسی پشت‌پرده شکل بگیرد.»


جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد و فرمانده سابق بسیح خراسان در جلسه سه شنبه مجلس پرسش‌هایی پیش‌روی وزیر اطلاعات گذاشت. او ادعا کرد عناصر «فتنه» در ستاد دو وزارتخانه علوم و آموزش گرفته مشغول فعالیت‌اند و در همین حال از  نامه‌ محمود علوی به قوه قضائیه برای رفع اتهام و ممنوع‌الخروجی دو نفر از افراد موثر در جریان «فتنه» خبر داد. او همچنین در بخش دیگری از اطلاعات طبقه‌بندی‌شده‌اش به دیدار حجتی، وزیر جهاد کشاورزی با سران حزب مشارکت اشاره کرد.


محمود علوی، وزیر اطلاعات نیز تاکید کرد که ما نمی‌توانیم بر اساس شایعه و برخی توصیف‌ها درباره افراد قضاوت کنیم و مبنای قضاوت ما مستندات است. 




تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن