تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820142585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصر یخبندان فضایی کاملا متفاوت با خط ویژه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مصطفی کیایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
"عصر یخبندان" فضایی کاملا متفاوت با "خط ویژه" دارد
کارگردان "خط ویژه" گفت: "عصر یخبندان" روایت‌گر مسائل و مشکلات اجتماعی حال حاضر جامعه است.


مصطفی کیایی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران پیرامون روند تولید فیلم سینمایی "عصر یخبندان" گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید "عصر یخبندان" هستیم و نهایت تلاشمان را می‌کنیم که هر چه سریعتر فیلمبرداری این پروژه را آغاز کنیم.

وی افزود: قرارداد بازیگران"عصر یخبندان" هنوز قطعی نشده و دکور، گریم و بازیگران اصلی این فیلم تا پایان هفته‌ی آینده به طور کامل مشخص می‌شود.

کارگردان فیلم"بعد از ظهر سگی سگی" در خصوص همکاری محدودش با منصور لشگری قوچانی اظهار داشت: بعد از همکاری من و این تهیه کننده در "خط ویژه" و راندمان بالایی که شاهد آن بودیم تصمیم گرفتیم که فیلم دیگری با مضمون اجتماعی بسازیم. من و قوچانی در تولید فیلم، انتخاب بازیگر، طراحی دکور و گریم و ... اشتراک نظر زیادی داریم و برای گرفتن مجوز "عصر یخبندان" اقدامات زیادی انجام دادیم.

کارگردان فیلم "ضد گلوله" عنوان کرد: هدف ما رساندن فیلم "عصر یخبندان" برای شرکت در سی و سومین دوره جشنواره فجر است.

وی ادامه داد: "عصر یخبندان" فضایی کاملا متفاوت با خط ویژه دارد اما هر دو مسائل و مشکلات جامعه را به مسئولان گوشزد می‌کنند و مضمونی اجتماعی دارد.

کارگردان "خط ویژه" با تاکید بر اهمیت رئال بودن فیلم‌هایی که تهیه می‌شود جهت قابل فهم بودنش برای مخاطب گفت: تمام قصه‌هایی که کار کرده‌ام کاملا واقعی هستند و از گریم‌های عجیب بازیگران و طراحی دکورهای خیلی خاص کاملا گریزانم. تمام فیلم‌های من به زبان و شکل ساده ناهنجاری‌های اجتماعی را به تصویر می‌کشند.

گفتنی است؛"عصر یخبندان" چهارمین کارگردانی مصطفی کیایی در سینما بعد از فیلم های "بعداز ظهر سگی سگی"، "ضد گلوله" و "خط ویژه" است.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن