تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798557264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه 152 فضای‌ کسب‌وکار ایران در جهان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جشنواره بهره وری 26 آبان ماه برگزار می‌شود
رتبه 152 فضای‌ کسب‌وکار ایران در جهان
معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رتبه‌های سرمایه‌گذاری در سال جاری میلادی در ایران 166 و شروع کسب و کار 53 است که رتبه کسب و کار در ایران در سال یادشده در بین 189 کشور جهان 152 اعلام شده است.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران سیدحمید کلانتری  اظهار کرد: در بحث بهبود روابط کار و قوانین کار و تامین اجتماعی باید به گونه‌ای عمل کنیم که به بهبود اشتغال و فضای کسب‌وکار و افزایش رفاه و کاهش فقر در جامعه منجر شود.


وی با اشاره به بالاتر بودن 37 کشور جهان از ایران تصریح کرد: فضای کسب‌وکار کشورمان نیازمند تغییر و تحول و بهبود است که سه سال قبل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن پیگیر قانون بهبود محیط کسب و کار بود که در مجلس به تصویب رسید و ابلاغ شد.


معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بخشی از مشکلاتی که در بخش تعاون وجود دارد باید اصلاح شود تا راه برای توسعه اشتغال و رونق فضای کسب و کار هموار شود.


کلانتری اظهار کرد: در راستای توسعه و تقویت بخش تعاون و بالا‌رفتن بهره‌وری تعاونی‌ها در وزارت تعاون هفت برنامه‌ی جامع را در نظر گرفته‌ایم که این برنامه‌ها شامل ترویج فرهنگ تعاون، توسعه مدیریت و توانمندی تعاونی‌ها، تحکیم تعاملات شبکه‌ای، توسعه همکاری‌های بین‌بخشی با تعاون، تامین منابع و مشوق‌ها، توسعه بازار و برند و تامین نظارت است.


وی گفت: امروز نیازمند افزایش روحیه همدلی و تعاون هستیم و باید بین دولت و بخش خصوصی، دولت و بنگاه‌های اقتصادی، بانک‌ها و بیمه‌ها تعاون و همدلی به وجود آید.


رئیس انجمن بهره‌وری نیز در این نشست با تشریح دلایل پائین بودن بهره‌وری در فضای کسب و کار کشور گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب در نیروی انسانی واحدهای تولیدی یکی از دلایل این مسئله است.


حسین حاجیان اظهار داشت: در مسئله کسب و کار و بهره‌وری بنگاه‌های تولیدی با مشکلاتی روبرو هستیم که یکی از آنها مقوله بنگاه‌داران است که نتوانسته‌ایم جایگاه مناسبی را در دنیا داشته باشیم و مدیران بنگاه‌ها در مدیریت خود دچار مشکل هستند.


وی با بیان اینکه در مقوله دولت و قوانین حاکم بر دولت نیز مشکلاتی وجود دارد، افزود: انتخاب اشتباه نوع صنعت یا فعالیتی که باید انجام شود، یکی از مشکلات موجود در بحث بهره‌وری است که در این زمینه یک سرمایه‌گذار نمی‌داند جای مناسب برای سرمایه‌گذاری کجاست.


حاجیان با بیان اینکه در مدیریت کسب و کار برخی قوانین نامناسب وجود دارد، گفت: عدم وجود زیرساخت مناسب برای کسب و کار و همچنین نبود زیرساخت نیروی انسانی از جمله مشکلات موجود در کشور است به طوری که دانشگاه‌های کشور پتانسیل لازم برای تولید نیروی ماهر را ندارند.


وی در پایان از برگزاری جشنواره تجارب و بهره‌وری در 26 آبان ماه با همکاری میان وزارت کار و انجمن بهره وری ایران خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف بررسی تجارب بهبود و ارتقای بهره‌وری در سطح فردی و سازمانی، فرهنگ‌سازی بهره‌وری و ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌ها و همچنین معرفی مجموعه‌های موفق در حوزه بهره‌وری برگزار می‌شود.


حاجیان با اشاره به اینکه در این جشنواره 100 بنگاه اقتصادی مورد رتبه‌بندی قرار می‌گیرند و شاخص‌هایی مانند کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری و درآمد ارزیابی می شوند گفت: در انتهای این جشنواره بسته پیشنهادی بهبود فضای کسب و کار در قالب بیانیه جشنواره به دولت محترم اهدا می شود.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن