تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813218874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران چندمین شهر پرترافیک دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تهران چندمین شهر پرترافیک دنیا
سازمان بهداشت جهانی می‌گوید شاخص ترافیک در تهران ظرف یک سال 60 واحد بدتر شده و پایتخت ایران را در رتبه ششمین شهر پرترافیک دنیا قرار داده است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سازمان بهداشت جهانی در سال گذشته شاخص ترافیک در تهران برابر با 305.15 بوده است که در میان 139 شهر دنیا در جایگاه ششم قرار گرفته است. این گزارش که در نیمه اول سال 2014 میلادی ارایه شده است، بالاترین شاخص ترافیک را برابر به شهر بمبئی هند اختصاص داده است و شهرهای پونا در همین کشور، قاهره در مصر، نایروبی در کنیا و استانبول در ترکیه نیز از نظر شاخص ترافیک بالاتر از تهران قرار گرفته اند. 


در این گزارش آمده است که در تهیه شاخص ترافیک مدت زمان صرف شده برای سفرهای درون شهری و ضعف زیر ساختهای شهری که باعث کندی و نامناسب شدن کیفیت سفرهای درون شهری شده اند، میزان تصاعد دی اکسید کربن در نتیجه انتظار در ترافیک و نا کارآمدی نظام قانونی بخش حمل و نقل در نظر گرفته شده است.


طبق این گزارش در نیمه اول سال 2014 میلادی، متوسط مدت زمانی که برای هر سفر در تهران باید در نظر گرفته می شد، برابر با 61 دقیقه ذکر شده که نسبت به سال قبل از آن با دو دقیقه رشد همراه بود. در شهر بمبئی برای هر سفر درون شهری 72 دقیقه زمان مورد نیاز است.


سازمان بهداشت جهانی در سال گذشته میلادی شاخص ترافیک در تهران را برابر با 248 اعلام کرده بود و در گزارش اخیر خود در مورد افزایش تدریجی ترافیک در تهران طی سال های اخیر تاکید شده است: دلیل افزایش این شاخص در تهران طی یک سال گذشته را می توان افزایش تصاعد دی اکسید کربن و گازهای آلاینده و به دنبال آن افزایش مدت زمان صرف شده در ترافیک دانست.






۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن