تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805320860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 19 درصدي ترافيک پستي طي شش ماهه نخست سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
افزايش 19 درصدي ترافيک پستي طي شش ماهه نخست سال جاري شبکه پستي طي شش ماهه نخست سال جاري با همت و تلاش تمامي همکاران در تمامي بخش هاي مجموعه با رشد ترافيک 19 درصدي روبرو بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرعامل شرکت پست در آستانه روز جهاني پست و در نشست خبري با اصحاب رسانه، براي آشنايي بيشتر خبرنگاران با حوزه پست، گزارش عملکرد يک ساله شرکت را تشريح کرد.
در اين نشست وي با اشاره به قبول و جابه جايي 310 ميليون مرسوله پستي در سراسر کشور افزود: اين رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 19 درصدي روبرو بوده است.
رييس هيات مديره اين رشد را ناشي از تلاش تمامي همکاران در تمامي بخش هاي مجموعه دانست و اظهار داشت: البته هدفگذاري ما رشد 25 درصدي ترافيک بوده است که اميدواريم با اراده و مشارکت جمعي و همچنين ارايه خدمات نوين در شش ماهه دوم اين پيش بيني محقق گردد.
مهندس مهري در ادامه ايجاد سرويس‌هاي جديدي که بتواند پاسخگوي نيازهاي امروز جامعه باشد را يکي ديگر از اقدامات مهم شبکه در سال‌هاي اخير برشمرد و افزود:شرکت پست 80 خدمت پستي در قالب 4 سرويس شامل: باجه ارايه سرويس هاي الکترونيکي مبتني بر اينترنت (پست نت)، تحويل در زمان مشخص، کرايه در مقصد (پس کرايه) و سرويس ارايه خدمات مالي در باجه هاي پستي و همچنين سامانه هاي يکپارچه قبول و مبادله پستي را طراحي و راه اندازي نمود که هم زمان با هفته دولت به بهره برداري رسيد.
وي همچنين با بيان اين که شرکت پست تنوع بخشي به محصولات و ارايه خدمات بانکي، الکترونيکي و فيزيکي در واحدهاي پستي را همچنان با جديت دنبال مي نمايد از رونمايي 5 سرويس و 100 خدمت جديد و 4 پروژه عمراني در آستانه 17 مهر با حضور رييس مجلس شوراي اسلامي خبر داد.
رييس هيات مديره ادامه داد: شبکه پستي کشور در راستاي تحقق شعار سال 93 پست تحت عنوان" نوآوري و کيفيت خدمات پستي" با تاسي از نامگذاري اين سال از سوي مقام معظم رهبري با يک عزم شرکتي توانست اقتصاد پست را بهبود و با افزايش کيفيت، فرهنگ استفاده از خدمات پستي را ارتقا بخشد.
وي با اشاره به زيان هاي انباشته و بدهي هاي کلان مجموعه در بدو ورود خود به شرکت تصريح کرد: خوشبختانه بخش عمده اي از بدهي ها تسويه شده است و با اصلاحات ساختاري صورت گرفته در بخش هاي فني، اقتصادي و نيروي انساني وضعيت در حال بهبود است به طوري که پس از چندين سال براي نخستين بار شرکت پست توانست تراز مالي مثبت را تجربه نمايد.
مديرعامل همچنين با بيان اين که ارسال امانات و بار حجاج 7 استان کشور از هفدهم مهرماه آغاز خواهد شد خاطرنشان کرد: طرح انتقال و جابه جايي بار و امانات حجاج بيت الله الحرام براي نخستين بار در استان خراسان جنوبي انجام شد که امسال به صورت پايلوت در هفت فرودگاه کشور به اجرا در مي آيد.
مهري با يادآوري اين که اين طرح در سال آينده در تمامي فرودگاه هايي که عمليات انتقال و بازگشت زائران انجام مي شود به اجرا در مي آيد گفت: شرکت پست جمهوري اسلامي ايران تمامي ساز و کارهاي انتقال امانات پستي از مکه ومدينه به درب منازل حجاج را نيز فراهم مي کند.
رييس هيات مديره سپس تقويت دفاتر ICT روستايي را از اقدامات مهم شرکت پست برشمرد و تاکيد کرد: پست در حدود 10 هزار دفترICT روستايي به صورت فعال حضور دارد و تمام اموري که در حوزه پست و پست بانک در اين دفاتر قابل ارايه مي باشد را انجام مي دهد.
وي با بيان اين که ارايه خدمات در زوستاها همچون شهرها مورد تاکيد مقام عالي وزارت مي باشد و بايد دفاتر ICT روستايي به عنوان پيشخوان خدمات دولت در روستاها خدمت رساني نمايد گفت: با هماهنگي با استانداران در صدديم خدمات احصا و سطح دسترسي روستائيان را ارتقا دهيم به طوري که جلوگيري از مهاجرت و ترددهاي روستاييان به شهرها و کاهش هزينه ها را موجب گردد.
مهري همچنين با اشاره به آماده سازي 42ميليون رکود نشاني شهري و روستايي در بانک هاي اطلاعاتي پست گفت: تمامي کشورها از يک نظام استاندارد نشاني تبعيت مي کنند و نظام نشاني کشورما نيز به تاييد اتحاديه پستي جهاني رسيده است و با هماهنگي هاي به عمل آمده با شهرداري ها و استانداري ها طرح يکپارچه سازي اطلاعات و پياده سازي سامانه يکپارچه نشاني ايرانيان نظام GNAF با محوريت کدپستي ده رقمي به اجرا در آمده است .
رييس هيات مديره با اشاره به اين که اين پروژه ملي يک طرح اساسي و زيربنايي است و درحال حاضر در 8 استان کشور درحال اجرا مي باشد افزود: پياده سازي و اجراي آن بهم ريختگي نشاني هاي مکاني را اصلاح خواهد نمود.
در ادامه مهري توجه ويژه به بحث آموزش کارکنان در سطوح مختلف را به عنوان يکي از ارکان تعالي سازماني برشمرد و انجام آموزش هاي علمي، مهارت محور و کاربردي را با توجه به راه اندازي خدمات جديد ضروري خواند.
وي به نقش پست در تحقق دولت الکترونيک اشاره و خاطرنشان کرد:سازماندهي و برنامه‌‌ريزي منسجم براي کسب جايگاه واقعي پيشخوان دولت الکترونيک از طريق تقويت و بهبود بستر فن‌آوري اطلاعات و ايفاي نقش رابط بين تمامي سازمان‌ها و موسسات دولتي و مردم با استفاده از شبکه الکترونيک پست کشور صورت گرفته است.
مديرعامل با بيان اين که سرويس جديدTLS از سوي مخاطبان با استقبال خوبي مواجه گرديده و پوشش اين سرويس براي مرسولات سفارشي و امانت در دستور کار شبکه قرار گرفته درخصوص توسعه سرويس هاي نوين پستي بيان داشت: با انجام سرمايه گذاري هاي لازم و فراهم ساختن امکانات و تجهيزات مربوطه سرويس‌هاي پست تلفني 193 و پست لجستيک تا سال 94 به بهره برداري خواهد رسيد.
وي درهمين ارتباط گفت: توسعه سرويس پست الکترونيک نيز از ديگر اهداف شبکه است به طوري که بتوانيم از طريق آن داده هاي سازمان هاي مختلف اعم از قبوض، اطلاعات و غيره را از طريق آن به هموطنان ارسال نماييم.
مديرعامل نقش و تاثير خدمات پستي را در جوامع بسيار موثر خواند و افزود: اگر پست نقش واقعي و جايگاه اصلي خود را در جامعه باز يابد به طور چشمگيري به کاهش هزينه ،افزايش بهره‌وري ملي، جلوگيري از فساد اداري، کاهش آلودگي زيست محيطي و تامين امنيت شهروندان منجر مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن