تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم‌نامه همکاري بانک مسکن با انجمن انبوه‌سازان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۶ق.ظ)
امضاي تفاهم‌نامه همکاري بانک مسکن با انجمن انبوه‌سازان اصفهان با هدف گسترش همکاري و ارتقاي تعامل بين بانک مسکن و صنايع وابسته به بخش مسکن، با تلاش مديريت بانک مسکن در استان اصفهان، تفاهم‌نامه همکاري بين بانک و انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان منعقد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي کريمي، مدير شعب بانک مسکن در استان اصفهان، با اعلام اين خبر گفت: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصي در بخش مسکن، با ارائه خدمات و پرداخت تسهيلات، از نهاد مالي اين بخش محسوب شده و اين امر نشان دهنده وجود پيوند بين بانک و صنايع وابسته به صنعت ساختمان است.
وي با بيان اينکه بخش مسکن با صدها شغل و صنعت به طور مستقيم و غيرمستقيم مرتبط است، اظهار داشت: صنعت ساختمان بخش بزرگي از بدنه اقتصادي کشور است و مي‌تواند اقتصاد کشور را يک گام به جلو ببرد. از همين رو تقويت پيوند بانک مسکن و صنوف مرتبط با بخش ساختمان، يکي از برنامه‌هاي اين بانک در سال جاري و مستلزم ايجاد ارتباط و همکاري دوسويه است.
کريمي با بيان اينکه صنعت ساختمان، صنعتي پيشران است و مي‌تواند 260 تا 360 صنعت ديگر را فعال کند، يادآور شد: فعاليت در بخش مسکن و به ويژه در بخش مستغلات و خدمات صنعت ساختمان به طور مستقيم و غيرمستقيم حدود 21 درصد از توليد ناخالص داخلي را از آن خود کرده و همچنين 10 درصد از اشتغال کشور در اين بخش متمرکز شده است.
مدير شعب اصفهان افزود: آمارها نشان دهنده نقش محرک و بسيار تأثيرگذار اين صنعت در توسعه اقتصادي کشور است و مي‌توان از هم‌افزايي ايجاد شده براي تحقق مأموريت اصلي بانک، از جمله تأمين مالي ساخت و ساز بهره برد.
بر اساس اين گزارش، با امضاي تفاهم‌نامه انجمن صنفي انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان بابانک مسکن، انبوه‌سازان به عنوان توليد کننده مسکن و بانک به‌عنوان نهاد تخصصي مالي قادر خواهند بود تعاملات و همکاري‌هاي نزديکي داشته و باعث اثر فزاينده در تحرک ساخت و ساز شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن