تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804315425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم‌نامه پرداخت تسهيلات ازدواج دانشجوئي بين پست بانک ايران و دانشگاه آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۱ب.ظ)
امضاي تفاهم‌نامه پرداخت تسهيلات ازدواج دانشجوئي بين پست بانک ايران و دانشگاه آزاد درآستانه سالروز پيوند آسماني حضرت علي(ع) و دخت نبي‌اکرم حضرت زهرا(س) و در راستاي اجراي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر تسهيل در امر ازدواج دانشجويان و جوانان، تفاهم‌نامه پرداخت تسهيلات ازدواج دانشجوئي بين پست بانک ايران و دانشگاه آزاد اسلامي امضاء شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ايجاد باجه‌‌هاي بانکي در واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي، مديريت وجوه اداره شده، ارائه خدمات نمايندگي فروش، انتقال تدريجي حساب‌هاي دانشگاه به اين بانک، نصب تجهيزات الکترونيکي نظير دستگاه‌هاي خودپرداز(ATM) و کارت خوان(POS) در مجموعه دانشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکي به دانشجويان از ديگر مفاد اين تفاهم‌نامه مي‌باشد.
بنابراين گزارش: دکتر حميد ميرزاده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در مراسم امضاي تفاهم مذکور با تأکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري به منظور حمايت از جوانان و دانشجويان و کمک به رونق سنت حسنه ازدواج بين آنان و ضمن تقدير از مسئولان پست بانک ايران به جهت استقبال از همکاري با اين دانشگاه گفت: خوشبختانه اين بانک در زمينه اعلام همکاري با ما پيشقدم بود که اميدوارم بتوانيم با گسترش همکاري‌ها، خدمات ويژه‌اي را به دانشجويان ارائه کنيم.
وي افزود: براي هريک از زوجين دانشجو مبلغ 100 ميليون ريال تسهيلات ازدواج درنظر گرفته شده که با شرايط سهل و مناسب به آنان پرداخت خواهد شد.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خاطرنشان ساخت: در نظر داريم از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي پست بانک ايران جهت پرداخت تسهيلات به دانشجويان، فروش اقساطي کالا جهت تهيه جهيزيه، ايجاد دفاترخدمات بانکي در واحدهاي دانشگاه و مديريت وجوه اداره شده پروژه‌ها استفاده کنيم.
ميرزاده تصريح کرد: براي ترويج ازدواج دانشجوئي، علاوه بر تسهيلات ازدواج، امکانات ديگري از جمله محل عرضه کالاهاي موردنياز دانشجويان و همچنين تالار و محل رايگان براي برگزاري مراسم عروسي دانشجويان را فراهم مي‌سازيم.
مهندس ضيائي مديرعامل پست بانک ايران نيز در اين مراسم ضمن ابراز خرسندي از انتخاب اين بانک به عنوان بانک عامل دانشگاه آزاد اسلامي و تقارن امضاء اين تفاهم‌نامه با سالروز ازدواج حضرت‌علي(ع) و حضرت فاطمه‌زهرا(س) گفت: افتخار داريم که بتوانيم بخشي از امور ازدواج قشر جوان و دانشجو را تسهيل بخشيم.
وي افزود: هر ميزان دانشگاه آزاد اسلامي بتواند منابع دراختيار بانک قرار دهد تا سقف دو برابر آن تسهيلات پرداخت مي‌کنيم تا بتوانيم براي تحقق اين امر مقدس گام‌هاي مؤثري برداريم.
ضيائي درپايان با اشاره به پرداخت يارانه بيش از 5/5 ميليون نفر از هموطنان در سراسر کشور اظهارداشت: پست بانک ايران آماده هرگونه همکاري و ارائه خدمات به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي است و از گسترش همکاري‌ها استقبال مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن