تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه اجتماعي اساس اقتدار پليس كار آمد در راستاي تلاش جهادي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۵ق.ظ)
سرمايه اجتماعي اساس اقتدار پليس كار آمد در راستاي تلاش جهادي است استاندار استان مركزي در صبحگاه مشترك يگان هاي انتظامي استان سرمايه اجتماعي را اساس اقتدار پليس كارآمد در راستاي تلاش جهادي در برقراري نظم و امنيت پايدار در كشور عنوان كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس محمد حسين مقيمي در اين مراسم كه در ستاد فرماندهي انتظامي استان مركزي برگزار شد ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي و دهه ولايت با اعلام اينکه مردم، پليس را نيرويي با اقتدار، آماده و با توان رزم بالا مي دانند افزود: اين عامل باعث افزايش احساس امنيت در بين شهروندان و ايجاد فضايي با آرامش کامل در سطح اجتماع مي شود.
وي افزود: امنيت مطلوب کشور نشان از انسجام و وحدت نيروي انتظامي است و سرمايه اجتماعي و كارآمدي اساس اقتدار پليس جامعه محور در نمايش مديريت جهادي در ناجا به شمار مي رود.
استاندار مركزي اضافه كرد: تحقق رفتار استاندارد و جامعه محور از سوي پليس در ميزان احساس امنيت و رضايتمندي مردم نسبت به عملكرد پليس بسيار تأثيرگذار است كه در اين زمينه تلاش هدفمند، منسجم و مؤثري در نيروي انتظامي صورت گرفته است كه انتظارات و مطالبات مردم در خصوص عملكرد حرفه اي پليس را محقق ساخته است.
اين مقام مسوول افزايش سرمايه اجتماعي پليس را در گرو جلب رضايتمندي مردم دانست و تصريح كرد: با ارائه خدمات بي‌منت و خالصانه مي‌توان اعتماد عمومي را جلب و زمينه‌هاي همكاري مردم را در اجراي طرح‌ها ي مختلف امنيتي فراهم ساخت.
مقيمي با اشاره به شعار نيروي انتظامي که "پليس، تلاش جهادي و کارآمدي و اقتدار است"، گفت: هر شعار که به عنوان شعار يک دستگاه انتخاب مي شود راهبرد و استراتژي آن سازمان را مشخص مي کند و ما از اقتدار پليس در انجام مأموريت ها حمايت مي کنيم.
وي توجه به سرمايه اجتماعي شهروندان را فرصتي براي تلاش فراگير و هدفمند براي تأمين رضايت خاطر مردم برشمرد و گفت: بالا بردن استانداردها و ارتقاء سطح خدمات با رويکرد پاسخگويي، شفافيت، خدمت مؤثر، توجه به شاخص‌هاي امنيت رواني، توجه به آزادي‌هاي شهروندي و حقوق و آزادي شهروندان از كاركردهايي است كه پليس در برنامه‌ريزي هاي اجتماع محور خود بدان تأكيد دارد.
استاندار مركزي در پايان با اشاره به اين که در تلاش جهادي آن چه که معنا پيدا مي کند تلاش و فداکاري است، افزود: در تلاش جهادي خستگي، ملامت معنا و مفهوم و جايگاهي ندارد و هر چه هست ايثار و از خود گذشتگي است که اين موضوع در بين کارکنان ناجا بسيار ديده مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن