تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820054541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید بارش ها در شمال کشور


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تشدید بارش ها در شمال کشور
احد وظیفه گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی امروز به تدریج با تقویت جریانهای شمالی ضمن کاهش دما در نوار شمالی کشور بارش در استانهای اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می‌شود.
به گزارش نامه نیوز، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تشدید بارش‌ها در شمال کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی امروز به تدریج با تقویت جریانهای شمالی ضمن کاهش دما در نوار شمالی کشور بارش در استانهای اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می‌شود.

به گفته وی، فردا بارش در سواحل دریای خزر تشدید می‌شود و گسترش بارش‌ها به استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، دامنه‌های رشته کوه البرز کشیده می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه روز چهارشنبه 16 مهر ماه نیز در سواحل دریای خزر بارش ادامه دارد اظهار داشت: شدت بارش در این روز در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: دریای خزر طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج پیش بینی می‌شود. روز چهارشنبه خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

وی افزود: طی سه روز آینده در برخی از مناطق استانهای سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان در بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد ، رگبار یا رعد و برق رخ خواهد داد.

وظیفه یادآور شد: همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در استانهای ایلام، خوزستان دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با باد و گرد و خاک و افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای پایتخت فردا 26 و کمینه آن 15 درجه سانتیگراد بالای صفرخواهد بود.


منبع: مهر


۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن