تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید بارش‌ها در شمال کشور


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
هواشناسی,باران
تهران ابری می‌شود تشدید بارش‌ها در شمال کشور مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش‌ها در شمال کشور از روز سه شنبه 15 مهرماه تشدید می‌شود.




احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی امروز به تدریج با تقویت جریان های شمالی ضمن کاهش دما در نوار شمالی کشور بارش در استان های اردبیل، ایلام و مازندران آغاز می شود. بارش در روز سه شنبه 15 مهرماه در سواحل دریای خزر تشدید می شود و گسترش بارش ها به استان های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، دامنه های رشته کوه البرز کشیده می شود.

وی افزود: در چهارشنبه 16 مهرماه نیز در سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت شدت بارش در این روز در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: دریای خزر طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج پیش بینی می شود. روز چهارشنبه خلیج فارس نیز مواج خواهد بود. طی سه روز آینده در برخی از مناطق استانهای سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان در بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد ، رگبار یا رعد و برق رخ خواهد داد. همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در استانهای ایلام، خوزستان دور از انتظار نیست.

وظیفه در پایان اظهار کرد: هوای استان تهران در روز سه شنبه کمی ابری در بعد از ظهر باد و گرد و خاک و افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی می شود. هوای این استان چهارشنبه قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد، در پاره ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود. حداکثر دمای استان روز سه شنبه 26 و حداقل 15 درجه خواهد بود. 23 درجه بالاترین دما و 14 درجه کمترین دمای روز چهارشنبه استان تهران است.


دوشنبه 14 مهر 1393 18:37    بازدید:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن