تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام خميني (ره) الگوي همه ملت هاي مبارز جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۵۹ب.ظ)
بانوي مبارز الجزايري: امام خميني (ره) الگوي همه ملت هاي مبارز جهان است جميله بوپاشا بانوي مبارز الجزايري با حضور در مرقد بنيانگذار انقلاب اسلامي گفت: امام خميني (ره) الگوي همه ملت هاي مبارز جهان است.
به گزارش خبرگزاري موج، جميله بوپاشا با حضور در مرقد بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و اهداي گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ امام راحل اداي احترام کرد. بوپاشا پس از اداي احترام به مقام شامخ حضرت امام خميني (ره) گفت: اين افتخار و شرف است که امروز توفيق داشتم تا در اين جايگاه حضور يابم زيرا نبايد آرمان هاي امام (ره) را که اين نظام را پايه ريزي کرد، فراموش کنيم.
وي افزود: حضرت امام خميني (ره) با پايه گذاري اين نظام و ايجاد زيرساخت هاي بزرگ و توسعه دانشگاه ها بستر کسب علم و دانش با عزت را براي همه فراهم کردند.
بوپاشا اضافه کرد: حضرت امام خميني (ره) الگوي همه ملت هاي مبارز جهان هستند و ما نيز از ايشان الگو گرفته ايم زيرا دو انقلاب ايران و الجزاير بسيار شبيه هم هستند.
جميله بوپاشا (زاده ۱۰ فوريه ۱۹۳۸) از اعضاي مهم جبهه آزاديبخش الجزاير بود که براي آزادي الجزاير تلاش مي کرد. بوپاشا در سال ۱۹۶۰ دستگير و در فرانسه زنداني شد. زندانبان هاي او که مردان نظامي فرانسوي بودند به شدت و وحشيانه او را آزار دادند.
نقش زن الجزايري در روند استعمارزدايي از الجزاير به قدري اهميت داشت که استعمارگران مي گفتند «اگر بر زنها پيروز شويم، باقي چيزها به دنبال آن درست خواهد شد.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن