تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری سمینار فوق‌تخصصی كبد و گوارش كودكان در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر گروه اطفال دانشگاه علوم پزشكی شیراز خبر داد: برگزاری سمینار فوق‌تخصصی كبد و گوارش كودكان در شیراز خبرگزاری پانا: مدیر گروه اطفال دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: شیراز نیمه مهرماه میزبان سمینار ملی بیماری‌های كبد و گوارش كودكان خواهد بود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر ساعت 13:51



به گزارش خبرگزاری پانا، محمود حقیقت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 16 تا 18 مهرماه، در محل مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار می شود، اظهار داشت: این سمینار سه روزه خواهد بود و در سطح ملی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه بیش از 50 فوق تخصص صاحب‌نام كشور در رشته‌های گوارش و كبد، در این سمینار شركت خواهند داشت، گفت: بازنگری دست‌آوردهای جدید علمی و تخصصی در خصوص بیماری‌های كبد و گوارش و راهكارهای تشخیص و درمان این بیماری‌ها در كودكان، هدف اصلی این سمینار علمی است.
مدیرگروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: در هر روز از این سمینار فوق‌تخصصی، چهار پنل آموزشی با حضور صاحب‌نظران برگزار می‌شود و در هر پنل نیز تعدادی بیمار معرفی و ویژگی‌های هر بیمار، مطرح و در مسیر درمان آنان اقدام خواهد شد.
حقیقت همچنین گفت: هر سال بین 100 تا 110 پیوند كبد كودكان در مركز پیوند اعضای شیراز انجام می‌شود.
این پزشك فوق‌تخصص گفت: شیراز بزرگترین و تنها مركز پیوند كبد كودكان در ایران به‌شمار می‌رود و خوشبختانه مرکز پیوند کبد جدیدی در شهر صدرا مراحل ساخت را طی می‌كند.
وی اضافه كرد: نخستین پیوند کبد کودکان سال 76 در شیراز انجام شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن