تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خزر بارانی می‌شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خزر بارانی می‌شود
کد خبر: ۴۳۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ - 05 October 2014


مدیر پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای ایران، در 24 ساعت آینده را تشریح کرد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در برابر آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی از امروز، دمای هوا در نوار شمالی و نیمه شرقی کشور افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از روز دوشنبه به تدریج با تقویت جریان‌های شمالی در سواحل دریای خزر مجددا شاهد بارش باران و کاهش نسبی دما و مواج شدن سواحل جنوبی خزر خواهیم بود، اظهار کرد: این وضعیت به طور متناوب تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، طی سه روز آینده در برخی از مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان، ارتفاعات استان کرمان و برخی از مناطق هرمزگان در بعدازظهر تا اوایل شب شاهد افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده و رعد و برق خواهیم بود.

وظیفه درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از آب و هوای پایتخت در روز دوشنبه اظهار کرد: براین اساس بیشینه دما در تهران برای روز دوشنبه 28 و کمینه دما 18 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است و در این روز هوای پایتخت کمی ابری و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات خواهد بود.

وی خوزستان را با بیشینه دمای 41 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و چهارمحال و بختیاری را با کمینه دمای 2 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین استان کشور اعلام کرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن