تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819627131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجرم سابقه‌دار شهر عوض مي‌كرد!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مجرم سابقه‌دار شهر عوض مي‌كرد!
مجرم سابقه‌داري كه دستش نزد مأموران پليس كرج رو شده بود، براي ادامه سرقت راهي تهران مي‌شد اما بعد از 20 فقره سرقت، گرفتار پليس شد و به جرائم خود‌ اقرار كرد.


به گزارش خبرنگار ما، صبح روز اول شهريورماه امسال رهگذراني كه در حال عبور از خيابان سازمان آب بودند با شنيدن فرياد كمك‌خواهي زني كه تلاش مي‌كرد خودش را از دست يك سارق موتورسوار نجات دهد به ياري او شتافتند. سارق چاقو به دست پيش از رسيدن رهگذران موفق به سرقت كيف زن جوان شد و با سرعت از محل گريخت اما كمي جلوتر كنترل موتورش را از دست داد و بعد از تصادف با يك خودروي 206 پارك شده كنار خيابان متوقف شد. رهگذران كه شاهد ماجرا بودند به سرعت سارق ميانسال را گرفتار و كيف زن جوان را به او بازگرداندند و پليس را از ماجرا باخبر كردند.
لحظاتي بعد مأموران كلانتري 140 باغ‌فيض در محل حاضر شدند و متهم 45ساله را كه ناصر نام داشت، بازداشت كردند. زن جوان در توضيح شكايت خود به مأموران گفت: در حال عبور از خيابان بودم كه ناگهان سارق موتورسوار به من حمله كرد و تلاش كرد كيفم را سرقت كند. ابتدا مقاومت كردم و در حالي كه بند كيف را گرفته بودم، روي زمين افتادم و سارق مرا مسافتي روي آسفالت كشاند، به طوري كه دست‌هايم زخمي شد. در همان حال با فرياد از مردم درخواست كمك كردم. رهگذران وقتي صدايم را شنيدند به كمكم آمدند اما سارق اين بار با تهديد چاقو كيفم را سرقت كرد و گريخت. در حالي كه مردم سارق را دنبال مي‌كردند متوجه شدم كه كنترل موتورش را از دست داد و روي زمين افتاد. بعد هم مردم او را بازداشت و تسليم پليس كردند.
مرد ميانسال در بازجويي‌ها گفت: براي اولين بار است كه سرقت مي‌كنم. لحظاتي قبل در حال عبور از خيابان بودم كه متوجه زن جوان شدم‌ وسوسه شدم تا كيف او را سرقت كنم اما گرفتار شدم.
با مطرح شدن شكايت، مأموران پليس به دستور قاضي شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه 34 دست به تحقيق زدند و فهميدند از مدتي قبل شكايت‌هاي بسياري عليه دزد تك‌رو مطرح شده است. بررسي‌ها نشان داد دزد ميانسال سوار بر موتورسيكلت هوندا يا پالس در اين منطقه سرقت مي‌كند. پس از آن شاكيان در دادسرا حاضر شدند و متهم را شناسايي كردند.
يكي از شاكيان كه زني جوان بود، گفت: چند روز قبل در حال عبور از خيابان سازمان آب بودم كه متوجه شدم مردي سوار بر موتور پالس كنار يك دكه كمين كرده است. احتمال دادم كه او سارق باشد اما نمي‌دانستم كه خودم قرباني سرقت خواهم شد. لحظاتي بعد با موتور به طرفم حمله كرد و با تهديد چاقو كيفم را كه حاوي پول و اوراق شناسايي بود، سرقت كرد و گريخت.
شاكي ديگري گفت: در حال عبور از خيابان اشرفي اصفهاني بودم و داشتم با تلفن همراه گران‌قيمتي كه به تازگي خريده بودم، حرف مي‌زدم. ناگهان يك مرد ميانسال كه سوار بر موتورسيكلت هونداي قرمز رنگ بود با چاقو به من حمله كرد. بعد هم گوشي گران‌قيمتم را سرقت كرد و گريخت.  شاكي بعد، پزشك جواني بود كه براي ارائه تحقيقات دانشگاهي‌اش از سيستان و بلوچستان راهي تهران شده بود. او گفت: در حال عبور از خيابان بودم كه ناگهان مرد موتورسوار راهم را بست. بعد هم با تهديد چاقو كيف حاوي تحقيقات علمي‌ام را سرقت كرد و گريخت.
بعد از مطرح شدن شكايت‌ها، دزد ميانسال كه چاره‌اي جز اعتراف نداشت به 20 سرقت اقرار كرد. او گفت: من از مجرمان سابقه‌دار كرج هستم. بارها در آنجا به اتهام سرقت بازداشت شده بودم. از آنجا كه مأموران مرا به خوبي مي‌شناختند، تصميم گرفتم راهي تهران شوم. به خاطر همين هر روز صبح با موتورسيكلت هونداي قرمز يا پالس از كرج راهي تهران مي‌شدم و در همين مناطق كيف‌قاپي مي‌كردم. بعد از هر سرقت پول و اشياي قيمتي را براي خودم برمي‌داشتم و گوشي‌ها را هم به مالخري در خيابان جيحون مي‌فروختم.
به دستور قاضي تحقيقات بيشتر از متهم ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن