تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813564816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدويت چشم انداز حيات بشريت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۴۵ب.ظ)
معاون پژوهش مسجد مقدس جمکران: مهدويت چشم انداز حيات بشريت است حجت‌الاسلام هاشميان با بيان اينکه سند چشم انداز مسجد مقدس جمکران پس از بيانيه مأموريت تدوين شد، خاطرنشان کرد: چشم اندازي که با درايت و هوشمندي تدوين شود مي‌تواند تمام کارکردهاي مسجد را بيان مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام هاشميان عضو شوراي فرهنگي اين مکان مقدس گفت: در ادبيات دين نسبت به مقوله چشم انداز نويسي در نص قرآن و روايت تأکيد شده است.
وي افزود: افق مهدويت نمونه سند چشم انداز براي تاريخ حيات بشريت است، که فرهنگ عاشورا موتور متحرک آن است.
معاون پژوهش و برنامه ريزي مسجد مقدس جمکران با بيان اين‌که در ادبيات دانش مديريت، مقوله چشم انداز نويسي به عنوان يک موضوع حياتي بيان مي‌شود، خاطرنشان کرد: در سند چشم انداز اهدافي براي محقق شدن تعيين مي‌شود.
وي ادامه داد: يکي از مهم‌ترين کاربردهاي تدوين سند چشم انداز شور آفريني، نشاط آفريني و اولويت بندي در کارها است؛ البته تمام نقشه‌هايي که بيان مي‌شود الزاما درست نيست ولي تدوين سند چشم انداز سبب حرکت و شور آفريني براي قدم برداشتن افراد در مسير اصلاح کارها براي رسيدن مجموعه به کمال مي‌شود.
حجت‌الاسلام هاشميان با بيان اينکه سند چشم انداز مسجد مقدس جمکران پس از بيانيه مأموريت تدوين شد، خاطرنشان کرد: چشم اندازي که با درايت و هوشمندي تدوين شود مي‌تواند تمام کارکردهاي مسجد را بيان کند.
وي تصريح کرد: چشم انداز تلاش افراد در تمامي سطوح را در يک نقطه متمرکز مي‌کند؛ در تاريخ انقلاب اسلامي نيز بهترين چشم اندازها در برهه‌هاي زماني مختلف از سوي امام راحل بيان شده است.
عضو شوراي فرهنگي مسجد مقدس جمکران با بيان اين‌که در تدوين سند چشم انداز بايد کارگاه آزاد انديشي و ايده پردازي داشته باشيم، گفت: مي‌توانيم ايده‌ها را جمع بندي کرده و براي جلسات آينده درباره آنها بحث کنيم.
وي افزود: مي‌توانيم براي مسجد مقدس جمکران افق ديد ده ساله‌اي را نظر بگيريم؛ البته در تلاش هستيم نخست ظرفيت سازي کرده سپس چشم انداز دقيق را بيان کنيم.
حجت‌الاسلام هاشميان با اشاره به اين‌که در تدوين سند چشم انداز بايد فروع و اصول مورد توجه قرار گيرند، عنوان کرد: بايد نسبت به موضوع مسجد و پايگاه مهدويت بودن اين مکان مقدس تأکيد ويژه‌اي داشته باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن