تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819834569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم انداز بازار سهام اميدوار کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۳ب.ظ)
چشم انداز بازار سهام اميدوار کننده است بازار در شرايط تعادل قرار دارد، اما؛ بازگشت آن به روزهاي رشد در گروي شفافيت سياست خارجي، تصميمات اقتصادي دولت، ورود نقدينگي جديد و افزايش اعتماد سهامداران خرد به بازار است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير صندوق سرمايه گذاري آگاه با بيان مطلب فوق درباره شرايط کلي بازار گفت: شرايط بازار سرمايه متأثر از وضعيت واقعي اقتصاد و سياست کشور است. بنابراين وقتي هر دوي اين دو عامل در حال گذار براي رسيدن به تعيين تکليف هستند، نمي توان از بازار سرمايه چرخش يا روندي معکوس داشت.
مصطفي بياتي با بيان اينکه چشم انداز بازار سهام اميدوار کننده است، افزود: فعالان اقتصادي کشور چشم به روشن شدن نتيجه مذاکرات هسته اي و اثرات آن در عملکرد شرکت ها دارند. همچنين سياست هاي اقتصادي کشور براي خروج از رکود هنوز نمود عيني پيدا نکرده است.
وي با اشاره به افت قابل توجه قيمت سهام شرکت ها، بازگشت بازار را منوط به ورود نقدينگي و چشم انداز روشن در عملکرد شرکت ها دانست و گفت: بازار از مدت ها پيش کف خود را پيدا کرده و به تعادل نسبي رسيده است، بنابراين انتظار رفتارهاي هيجاني از سهامداران کمتر مي رود.
بياتي با بيان اينکه بازار نياز به حرکت جدي حقوقي هاي بزرگ دارد، گفت: افزايش اعتباردهي کارگزاران به مشتريان خود امکان خوبي است که مي تواند به روند بازار کمک کند.
مدير صندوق سرمايه گذاري آگاه ادامه داد: براي ورود نقدينگي مورد نياز بازار، بايد حرکت جدي از طرف سهامداران حقوقي بزرگ انجام گيرد که در پي آن ساير سهامداران حقيقي اعم از کوچک و بزرگ براي ورود مجدد به بازار اعتماد کنند.
اين کارشناس بازار سرمايه تصريح کرد: شرايط کلي اميدوار کننده است، اما؛ فعالان بازار براي اعتماد به اميدهايشان نياز به بروز عيني تغييرات در ساختارهاي اقتصادي و در نتيجه علمکرد شرکت ها دارند.
وي به سهامداران توصيه کرد: سهامداران با ديد ميان و بلند مدت اقدام به خريد سهام در بازار کنند تا بتوانند بازدهي مناسبي را در اين بازار کسب کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن