تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819154156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدی: هرگز ويسی را نمی‌بخشم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عبدی: هرگز ويسی را نمی‌بخشم
در بازي استقلال‌خوزستان و راه‌آهن بحث لفظي بين بهادر عبدي و عبدالله ويسي در گرفت که جدا از حاشيه هاي اين بازي بحث ديگري را باز کرد.
آفتاب: عبدی حرف ویسی را به شوخی نگرفت و در گفت‌وگو با "ورزش سه" اعلام کرد؛ هیچ وقت سرمربی استقلال‌خوزستان را نمی‌بخشد.  گفت‌وگوی عبدی را  می‌ خوانید:


کلکسیونی از اولین ها را دیدیم


تمام اولین ها در این بازی رقم خورد، ظاهرا داور بازی برای اولین بار در لیگ قضاوت می‌ کرد. خودم و همبازیانم هیچ کدام تا به حال او را ندیده بودیم. دقیقه 5 بازی خطای پشت محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد، در صحنه پنالتی دوم ایران‎نژاد برخوردی با بازیکن حریف نداشت، آبشک هم تمارض نکرد. برای اولین بار به بازیکن ما به خاطر تمارض در شرایطی کارت قرمز نشان داد که عقب بودیم و در زمین خودمان حضور داشتیم.


شنیدم کولیبالی فحش  می‌داد


کولیبالی بازیکن خارجی حریف به عابدزاده فحاشی کرد که واقعا تاسف بار است، این بازیکن به زبان فارسی فحش می‌ داد و من خودم شنیدم. عابدزاده خیلی صبور و خندان است و فکر نکنم هیچ وقت اینطور عصبانی شده باشد. این بازیکن جلوی پرسپولیس باید اخراج  می‌ شد اما این اتفاق نیفتاد و جلوی تیم ما هم اخراج نشد.


حمیدخان اخلاق را نباخت


بدون شک عابدزاده محبوب ترین چهره ورزشی ایران است و نباید اجازه دهند حتی به او تو بگویند چه برسد به اینکه یک خارجی فحش بدهد. او جلوی نیمکت مربیان استقلال اهواز این کار را کرد و کسی به او چیزی نگفت. این باخت ارزشمندترین باخت دوران ورزشی ام بود. بعد از بازی در رختکن آقای استیلی به بازیکنان گفت درست است این اتفاقات افتاده اما اخلاق را نبازید و در مصاحبه هایتان تند نروید. افتخار  می‌کنم که شاگرد حمیدخان هستم. تیم او را نابود کردند اما اخلاق را نباخت.


من کم کاری نکردم


شاید من ضعیف ترین بازیکن این چند سال باشم اما همیشه با وجدان کار کردم. از طریق سایت "ورزش سه" که بهترین سایت ورزشی ایران است اعلام  می‌ کنم که هیچ وقت نه من و نه پدر و مادرم ویسی را به خاطر حرفش  نمی‌بخشیم من اصلا حرف او را به شوخی نگرفتم و او کاملا جدی صحبت کرد. هیچ وقت زیرپای کسی را خالی نکردم و با تمام وجود برای تیمم و حمیدخان کار  می‌کنم. اگر یک نفر در این فوتبال پیدا شود که بگوید من کم کاری کرده ام فوتبال را کنار می‌گذارم.




تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن