تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نباید ذره ای در مقابل زیاده خواهان کوتاه بیاییم/ قدردانی از مواضع و سخنان رئیس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان آیت الله نعیم آبادی:
نباید ذره ای در مقابل زیاده خواهان کوتاه بیاییم/ قدردانی از مواضع و سخنان رئیس جمهور
بندرعباس - خبرگزاری مهر: امام جمعه بندرعباس گفت: اگر یک ذره در مقابل زیاده خواهان کوتاه بیاییم همه چیزمان را از دست می دهیم.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تبریک فرارسیدن عید قربان و گرامیداشت روز عرفه، عنوان کرد: این ایام، روزهای نیایش و دعاست که از مردم دعوت می کنیم تا در این آئین ها شرکت داشته باشند و به فرموده بزرگان دین جمعیت برکت به همراه دارد. وی در ادامه با اشاره به روزجهانی کودک، افزود: خانواده ها همان گونه که به تامین معیشت اعضای خانواده اهمیت می دهند باید به مسائل معنوی اعضای خانواده نیز توجه داشته باشند و نیز باید توجه کنیم که هیچکس ناپاک بدنیا نیامده و باید مواظب و مراقب بود که پاک، ناپاک نشود. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن گرامداشت سیزدهم مهر روز نیروی انتظامی، بیان داشت: نیروی انتظامی از برکات نظام جمهوری اسلامی است که تاکنون هزاران شهید و جانباز برای حفظ جامعه و نوامیس آن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. آیت الله نعیم آبادی همچنین با اشاره به 15مهر روز روستا، ادامه داد: خوشبختانه برخلاف بسیاری از استانهای دیگر، در هرمزگان روستاهای زنده هستند و مدیران باید برنامه ریزی کنند تا عمران و آبادانی در روستاها افزایش یابد. وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از سخنان رئیس جمهوری در سازمان ملل و همراهی با سیاست های اعلام شده از سوی مقام معظم رهری، اظهار داشت: مروت یکی از خصیصه های انقلاب اسلامی است و اگر دنیا خلاف مروت کاری انجام دهد مقابل آن خواهیم ایستاد. امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: عزت، اقتدار و تعامل با رهبری تبلور خواسته های مردم مقاوم ایران است و اگر یک ذره در مقابل زیاده خواهان کوتاه بیاییم همه چیزمان را از دست می دهیم.


۱۳۹۳/۷/۱۱ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن