تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام توزيع در کشور بايد اصلاح شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۳ (۷:۳۷ق.ظ)
ايرواني مطرح کرد: نظام توزيع در کشور بايد اصلاح شود عضو کميسيون نظارت مجمع‌ تشخيص‌ مصلحت‌ نظام‌ گفت: نظام توزيع در کشور بايد اصلاح شود و پرداختن به اقتصاد مقاومتي يک دستور کار مهم است که سبب شايسته سالاري مي شود.
به گزارش خبرگزاريlموج از خرم آباد، محمد جواد ايرواني در نشست خبر با اصحاب رسانه لرستان در خرم آباد اظهارداشت: در هيچ کجاي قانون نداريم که دولت سرمايه گذاري زيربنايي را تعطيل کند و براساس اصل 44 يک حد بهينه اي مشخص شده که اگر جايي نياز باشد دولت بتواند وارد شود.
وي با اشاره به مبنا بودن اصل آمايش افزود: هيچ کجا عنوان نشده که دولت اصلا سرمايه گذاري نکند و تمامي صنايع مادر در صدر سياست 44 نام برده شده اند که دولت مي تواند جاهايي که عقب ماندگي وجود دارد کار کند و البته اصل آمايش مبناي کار است.
عضو مجمع‌ تشخيص‌ مصلحت‌ نظام‌ بيان کرد: براي استان لرستان پيشنهاد مي‌دهم بانک توسعه لرستان راه اندازي و تاسيس شود و صندوق توسعه ملي مي‌تواند بانک توسعه استان ها را ايجاد کند.
وي عنوان کرد: سياست کلي اقتصاد مقاومتي اين است که از توليد حمايت شود و توليد براي صادرات بازرهاي منطقه باشد که در زير سياست تجاري است.
ايرواني عنوان کرد: در زمينه سياست پولي تحت عنوان نظام مالي است تقويت و اصلاح همه جانبه نظام مالي يا تکميل زنجيره ارزش بايد انجام شود.
عضو کميسيون نظارت مجمع‌ تشخيص‌ مصلحت‌ نظام‌ خاطرنشان کرد: براي اينکه يک کالاي توليد شده به دست مردم برسد زمان زيادي مي گذرد و نمي شود که نيروي کار مصرف مي شود ولي در بحث توزيع دلالي شود و يا انحصار وجود داشته باشد که بايد اين چالش را حل کنيم.
وي با اشاره به لزوم اصلاح نظام توزيع در کشور گفت: نظام توزيع در کشور بايد اصلاح شود و پرداختن به اقتصاد مقاومتي يک دستور کار مهم است که سبب شايسته سالاري مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن