تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه تشکر نظام دامپزشکي کشور از رهبر انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۲۲:۵۰ب.ظ)
نامه تشکر نظام دامپزشکي کشور از رهبر انقلاب درپي ابلاغ سياست‌هاي کلي علم و فناوري از سوي مقام معظم رهبري، نامه و پيام تشکرآميز از سوي دکتر صفري رئيس سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران براي معظم له ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج ، دکتر صفري در اين پيام ضمن اعلام آمادگي همه‌جانبه سازمان نظام دامپزشکي در جهت بهينه سازي عملكرد و ساختار نظام آموزشي و تحقيقاتي دامپزشکي كشور به منظور دست‌يابي به اهداف سند چشم‌انداز و شكوفايي علمي، از ظرفيت‎‌هاي اين سازمان براي ساماندهي و تقويت حوزه‌هاي علم و فناوري، شناسايي نخبگان، پرورش استعدادهاي درخشان و حفظ و تعيين اولويت‌ها در بخش آموزش و پژوهش خبر داد.

بر اساس اين گزارش متن اين پيام بدين شرح است:

بسمه‌تعالي

محضر محترم و مبارک مقام معظم رهبري حضرت آيت‌اله خامنه‌اي مدظله‌العالي

با سلام و اهداء تحيات الهي؛

ابلاغ سياست‌هاي علم و فن‌آوري توسط حضرت‌عالي موجب مسرت و گشوده شدن روزنه‌هاي اميد بيشتري در كسب مرجعيت علمي و فناوري در منطقه گرديد.

ضمن قدرداني از حسن نظر جناب‌عالي، به استحضار مي‌رساند سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران به استناد وظايف قانوني مندرج در قانون تأسيس خود (مصوب سال ۱۳۷۶ مجلس شوراي اسلامي ايران) آمادگي همه‌جانبه‌ي خود در بهينه سازي عملكرد و ساختار نظام آموزشي و تحقيقاتي دامپزشکي كشور به منظور دست‌يابي به اهداف سند چشم‌انداز و شكوفايي علمي به‌ويژه اصلاح نظام پذيرش دانشجوي دامپزشکي و توجه ويژه به استعداد و علاقه‌مندي دانشجويان در انتخاب رشته تحصيلي و افزايش ورود دانشجويان به دوره‌هاي تحصيلات تكميلي دامپزشکي را اعلام مي‌دارد.

اين سازمان با استفاده از ظرفيت‌هاي قانوني خود و با در اختيار داشتن بيش از ۳۱ هزار عضو از رده‌هاي مختلف دامپزشکي (دکتراي تخصصي و عمومي، کارشناسي ارشد، کارشناس و کاردان) تمامي تلاش و همت خود را در ساماندهي و تقويت نظام‌ نظارت، ارزيابي، اعتبارسنجي و رتبه‌بندي در حوزه‌هاي علم و فناوري، ساماندهي نظام ملي آمار و اطلاعات علمي، پژوهشي و فناوري جامع و كارآمد، شناسايي نخبگان، پرورش استعدادهاي درخشان و حفظ و جذب سرمايه‌هاي انساني، ارتقاء منزلت و بهبود معيشت استادان، محققان و دانش‌پژوهان و اشتغال دانش‌آموختگان، تعيين اولويت‌ها در آموزش و پژوهش با توجه به مزيت‌ها، ظرفيت‌ها و نيازهاي كشور و الزامات نيل به جايگاه اول علمي و فناوري در منطقه به کار خواهد بست و در راستاي دست‌يابي به اين اهداف از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.

ايام عزت مستدام باد
دکتر محمدرضا صفري رئيس سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن