تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819536463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی ۲ بیمارستان موقت در عرفات و منا/۱۴ آمبولانس هلال‌احمر ایران آماده ارائه خدمت به زائران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
راه‌اندازی ۲ بیمارستان موقت در عرفات و منا/۱۴ آمبولانس هلال‌احمر ایران آماده ارائه خدمت به زائران
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که زائران ۸ ذی‌الحجه به سمت عرفات حرکت می‌کنند، اظهار کرد: ۲ بیمارستان موقت هلال‌احمر در عرفات و منا برای خدمت‌رسانی به زائران برپا شده است.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عادل مقصودی نژاد با اعلام این که هلال‌احمر ۹ ذی‌الحجه از ساعت ۶ عصر آماده ارائه خدمات به زائران است، افزود: تیم کامل درمانگاهی، بستری و همچنین تونل‌های سرد با امکانات و تجهیزات کافی آماده خدمت به زائران است.

وی با اشاره به این که زائران ۱۰ تا ۱۲ ذی‌الحجه در منا خواهند بود، گفت: در عرفات خدمات هلال‌احمر شامل امداد و انتقال، ایجاد درمانگاه تخصصی، بستری موقت زنان و مردان و تونل‌های سرد برای زائران گرمازده خواهد بود.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که ۱۴ آمبولانس هلال‌احمر ایران در منا و عرفات برای خدمت‌دهی به زائران آماده است، گفت: ۲۲۷ نفر کادر پزشکی در مکه مشغول خدمت هستند.

وی اعلام کرد: دستورالعمل حلق بهداشتی حجاج در ۱۰ بند برای اجرای صحیح حلق بهداشتی در اختیار پزشکان و مدیران کاروان قرار داده شده است.


انتهای پیام /






تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن