تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804931263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سایه جنگنده های ائتلاف؛ پیشروی داعش از سر گرفته شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: در سایه جنگنده های ائتلاف؛ پیشروی داعش از سر گرفته شد


در شرایطی که با مقاومت ارتش و نیروهای مردمی عراق، تروریست های داعش زمین گیر شده و در برخی مناطق به عقب رانده شده بودند، پس از دخالت امریکا و متحدانش در عراق، تروریست ها پیشروی خود را از سر گرفته و مناطقی در شهرهای غربی بغداد را اشغال کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از دخالت کشورهای حامی گروه های تکفیری در بحران عراق، تروریست های تکفیری که با مقاومت ارتش و نیروهای مردمی عراق، زمین گیر شده و در برخی مناطق عقب رانده شده بودند، منسجم تر و با انگیزه تر از قبل، پیشروی خود را از سر گرفتند و به نوشته دیلی میل، مناطقی از شهرهای غربی بغداد را اشغال کردند.     این نشریه انگلیسی برای توجیه کم تحرکی ائتلاف و عدم موفقیت آنها در مقابله با داعش، همچون سایر رسانه های غربی، رویکرد بزرگ نمایی توان داعش را در پیش گرفته و تلاش می کند از این گروه تروریستی، یک قدرت نظامی بسیار قوی به تصویر بکشد.   دیلی میل، در خبر نخست خود، نوشت: علی رغم حمله های هوایی روزهای اخیر، گروههای تروریستی به یک مایلی بغداد رسیدند. این گروههای تروریستی سعی دارند وارد بغداد شوند و کنترل این شهر رابه دست گیرند. آنها شماری از شهرها و روستاهای اطراف بغداد را درسال اخیر در کنترل خود درآوردند.   این نشریه انگلیسی به نقل از یک تروریست انگلیسی به نام آندره وایت نوشته است "ما هم اکنون در ده کیلومتری بغداد هستیم و بیش از هزار سرباز عراقی را دیروز کشته ایم وهمانطوریکه دیدید حمله های هوایی هم کاری از پیش نبردند و ما الان به مرزهای بغداد رسیده ایم."  
گروههای تروریستی به مرز بغداد رسیدند
دیلی میل نوشت: حمله هوایی دیروز ائتلاف به آمریات، شهر کوچکی در هجده مایلی جنوب  الفلوجه و چهل مایلی غرب بغداد  نتوانست گروههای تروریستی را متوقف کند و بسیاری از آنها به سمت بغداد حرکت کردند.   اگرچه دیلی میل از ذکر علت حرکت تروریست ها طفره رفته اما ساکنان این مناطق می گویند؛ حملات هوایی ائتلاف فقط به این دلیل انجام شد تا تروریست ها مجبور به حرکت به سمت بغداد شوند. حتی مردم محلی نیز می دانند که مناطق نزدیک بغداد امن تر است و جنگنده های ائتلاف به این مناطق حمله نمی کنند.
گروههای تروریستی ادعا کردند به مرزهای عراق رسیدند
دیلی میل افزود: سران گروههای تروریستی گفته اند که علی رغم اینکه دو سوم از 31000 نیروهای گروههای تروریستی در سوریه مستقر هستند ،اما این گروه توانسته خود را به بغداد نزدیک کند.
گروههای تروریستی به سمت بغداد در حرکتند
  باوجود تبلیغات فراوان رسانه های غربی و متحدان عرب ائتلاف ضد داعش، هنوز هیچ حمله کوبنده ای علیه تروریست ها صورت نگرفته و بر اساس آمار رسمی و تایید شده، تاکنون تنها 12 تروریست در عراق کشته شده اند. این در حالی است که در حملاتی که ائتلاف آنها را خطای سهوی توصیف می کند، نزدیک به دویست غیرنظامی و سرباز عراقی کشته شده اند. در تلخ ترین حمله اشتباهی! که توسط بالگردهای امریکایی در کوهستان سنجار صورت گرفت، هنگام تعقیب دو خودرو متعلق به داعش و شلیک به آنها، موشک های امریکایی به منازل روستائیان اصابت کردند و 11 نفر جان باختند. هفته قبل نیز، در نخستین حمله جنگنده های فرانسوی، مقر ارتش عراق هدف قرار گرفت و سربازان و داوطلبانی که پس از یک ماه جنگ با داعش، تروریست ها را از تکریت عقب رانده بودند، تار و مار شدند! در این حمله بیش از 70 سرباز و داوطلب عراقی جان باختند و 230 نفر مجروح شدند.   در مهمترین حملات ائتلاف به سوریه نیز، چند پالایشگاه و نیروگاه در دیرالزور بمباران شد. این حملات در شرایطی رخ داد که به گفته شاهدان، هیچ کدام از تاسیسات این مناطق در اختیار گروه های تروریستی نبوده است. انتخاب اهداف حملات هوایی ائتلاف امریکا و متحدانش باعث تعجب مردم سوریه شده است، چراکه هیچ حمله ای به قرارگاه ها و مراکز تجمع تروریست های داعش انجام نمی شود و بجای آن، کارخانجات و زیرساخت های صنعتی سوریه هدف قرار می گیرند. این در حالی است که حتی مردم عادی نیز می دانند، این مکان ها اهداف آسانی هستند و هیچ تروریستی در آنها مستقر نیست.


سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن