تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخلاقی فینالیست شد / عبدولی ضربه فنی کرد و باخت!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازی های آسیایی اینچئون - کشتی فرنگی / اخلاقی فینالیست شد / عبدولی ضربه فنی کرد و باخت! خبرگزاری پانا: در مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی بازی های آسیایی فرنگی کار 80 کیلو ایران فینالیست شد اما در 71 کیلو کره ای ها اجازه حضور ایران در فینال را ندادند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۸ مهر ساعت 09:38



 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، در روز یازدهم از بازی های آسیایی فرنگی کار 80 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با عبور راحت از سد حریف ازبک به فینال بازی های آسیایی راه یافت. حبیب الله اخلاقی که در کشتی اول حریف قطری را 8 بر صفر برده بود در دیدار دوم نیز این نتیجه را مقابل کشتی گیر ازبک تکرار کرد تا به فینال برسد. در وزن 71 کیلوگرم سعید عبدولی پس از شکست دادن حریف قزاقستانی به مصاف کشتی گیر کره جنوبی و قهرمان المپیک 2004 رفت. ابتدا کشتی گیر میزبان 4 امتیاز گرفت اما در ادامه عبدولی با اجرای 4 فیتو حریف را ضربه فنی کرد اما نفوذ کره ایها نه تنها ضربه فنی را رد کرد بلکه 2 امتیاز ار کشتی گیر ایران کم کرد تا با ادامه همین رویه عبدوی 9 بر 6 بازنده شود و از رسیدن به فینال بازمانده شود. 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن