تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح اهدای کتاب به مدارس محروم تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
طرح اهدای کتاب به مدارس محروم تهران
خانه ریاضیات تهران در نظر به کتابخانه‌های مدارس مناطق محروم کمک کرده و کتاب‌های کمک آموزشی را در دسترس دانش‌آموزان قرار دهد تا آنها نیز بتوانند از منابع استفاده کنند.


 به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از ستاد خبری جشنواره مشکات، خانه ریاضیات تهران با جمع‌آوری کتاب‌های کمک آموزشی دانش‌آموزانی که دوران دبیرستان خود را به پایان رسانده‌‌اند و دیگر نیازی به این منابع ندارند، این منابع را در دسترس دانش‌آموزان مناطق محروم قرار می دهد.

پر رنگ کردن و با اهمیت جلوه دادن فعالیت‌های فرهنگی و ضرورت مشارکت در آن از سوی دانش‌آموزان و دانشجویانی که تنها در زمینه‌های علمی به فعالیت مشغول هستند، از دیگر اهداف خانه ریاضیات در اجرای طرح اهدای کتاب است. خانه ریاضیات به دنبال اشاعه فعالیت‌های اجتماعی در محیط‌های علمی است و باور دارد تا زمینه فرهنگی لازم ایجاد نشود، پیشرفت‌های علمی به یقین صورت نخواهد یافت.

همچنین ایجاد ارتباط میان خانه و دانش‌آموزان از طریق آشنایی آنان با طرح اهدای کتاب از اهداف اصلی خانه ریاضیات است. این در حالی است که خانه ریاضیات آشنایی دانش آموزان را با وظایف اجتماعی آنها به عنوان یک شهروند را جزو وظایف خود دانسته و در این مسیر گام برمی دارد.

بنابراین گزارش؛ پس از فراخوانی خانه ریاضیات در این مورد، تعداد زیادی از دانش‌آموزان با این طرح همکاری کرده و کتاب‌های خود را به خانه اهدا کردند. تاکنون تعداد بسیار زیادی کتاب کمک درسی به خانه ریاضیات اهدا شده‌اند که. صورت‌بندی، طبقه‌بندی و برآورد قیمت درمورد آنها صورت گرفته است. مجموع قیمت این کتاب‌ها تاکنون 16 میلیون و 700 هزار ریال بوده است. این روند تا آخر مهرماه ادامه خواهد داشت و خانه ریاضیات امیدوار است این مبلغ را تا مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

در انتهای این طرح، مراسمی به‌صورت عمومی و با دعوت از اهداکنندگان و اعضای خانه ریاضیات برگزار می‌شود. در این مراسم ضمن دعوت از سخنرانان و انجام سخنرانی درباره ضرورت و اهمیت انجام اعمال خیرخواهانه و راه‌اندازی هرچه بیشتر فعالیت‌های به نفع نیازمندان، از اهداکنندگان تجلیل به عمل می‌آید و انگیزه لازم برای شرکت در برنامه‌های آینده خانه ریاضیات را تقویت خواهد کرد.                 

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن