تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اموال زنجاني پاسخگوي بدهي هاي نفتي اش نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۹:۴۵ق.ظ)
وزير نفت در جمع خبرنگاران: اموال زنجاني پاسخگوي بدهي هاي نفتي اش نيست اموال و دارايي هاي بابک زنجاني در مقايسه با ميزان بدهي هاي اين شخص به وزارت نفت پاسخگوي پرداخت بخش کوچکي از اين بدهي ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، بيژن نامدار زنگنه وزير نفت، در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: وزارت نفت با قوه قضائيه همکاري هايي در زمينه پرونده بابک زنجاني و بدهي هاي اين فرد به وزارت نفت دارد.
وي افزود: ما در اين خصوص تصميماتي را اتخاذ کرده ايم اما ميزان املاک و دارايي هاي اين فرد مي تواند بخش ناچيزي از بدهي هاي وي به وزارت نفت را پوشش دهد اما نمي توانم بگويم که ميزان دارايي هاي وي چند درصد از بدهي هاي زنجاني به وزارت نفت را پوشش مي دهد.
وي در خصوص تفاهمنامه همکاري ميان ايران و روسيه اذعان داشت: ايران و روسيه تفاهمنامه هاي همکاري هاي اقتصادي، فني و تجاري دارند و اين همکاري ها صرفا منوط به همکاري هاي نفتي نيست.
وزير نفت تصريح کرد: بر اساس اين تفاهمنامه دو کشور بايد کالاهاي مورد نياز يکديگر را تامين کنند و در اجراي پروژه ها نيز با يکديگر همکاري داشته باشند.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه آيا اجراي قرارداد ايران و روسيه منوط به نتيجه مذاکرات ايران با گروه 5+1 شده است يا خير ادامه داد: من در اين مورد چيزي نشنيده ام.
اين عضو کابينه دولت يازدهم در خصوص تامين درآمدهاي نفتي خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون درآمدهاي نفتي پيش بيني شده محقق شده اما نمي توانم ميزان آن را اعلام کنم ولي بايد بگويم صادرات و فروش نفت ايران به مراتب بيشتر از گذشته شده است.
زنگنه در خصوص تامين خوراک پتروشيمي و تعيين قيمت آن گفت: مجلس قيمت گذاري خوراک پتروشيمي را انجام نمي دهد و ما نيز براي تامين خوراک پتروشيمي مشکلي نداريم اما چارچوب قيمت خوراک پتروشيمي از سوي مجلس تدوين مي شود.
وزير نفت با اشاره به شکايت ترکيه در مورد قرارداد گازي در ايران اذعان داشت: اين پرونده در مرحله اول به شور رفته است و ترکيه از ايران تقاضاي کاهش قيمت گاز به دليل عدم انجام تعهدات و همچنين تغيير قيمت گاز را دارد اما ايران براي اين پرونده وکيل گرفته و به دنبال اين هستيم که تخلفات ترکيه را نشان دهيم.
زنگنه متذکر شد: همواره در قراردادهاي گازي ميان کشورهاي مختلف چنين مسائلي رخ مي دهد بنابراين نبايد از اين مباحث به عنوان تخاصم ياد کنيم.
اين مقام مسوول با اشاره به کمبود جايگاه عرضه سوخت گفت: اگر به لحاظ تعداد جايگاه سوخت با کمبود مواجه نبوديم قطعا جايگاه هاي سوخت متخلف را تعطيل مي کرديم اما کمبودها موجب شده تا وضعيت ما در برخورد با جايگاه هاي سوخت متخلف دشوار شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن