تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد نشاط و آرامش محور اصلی فعالیت دانشگاه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ایجاد نشاط و آرامش محور اصلی فعالیت دانشگاه است
رییس دانشگاه علامه طباطبایی در آیین استقبال از دانشجویان کارشناسی روزانه و شبانه ورودی سال تحصیلی 94-93 گفت: ایجاد آرامش، نشاط و آزادی محور اصلی فعالیت این دانشگاه است.
به گزارش نامه‌نیوز حسین سلیمی در این مراسم که با شرکت دو هزار دانشجو در محل سالن تربیت بدنی پردیس مرکزی این دانشگاه برگزار شد، افزود: امیدواریم با همت و تلاش شما دانشجویان شاهد موفقیت های روزافزون در بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور باشیم.

رئیس دانشگاه در ادامه سخنانش با اشاره به سهم استادان و فارغ التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی در دستاوردها و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف سازندگی، افزود: این دانشگاه با بهره مندی از استادان برتر کشور و دانشجویان و فارغ التحصیلان نمونه کشوری همواره سهم تأثیرگذار و تعیین کننده ای در مناصب کشور داشته است.

سلیمی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر حفظ روحیه و فرهنگ نشاط، مطالعه و رعایت اخلاق اسلامی در دانشگاه خاطر نشان کرد: آرامش، نشاط و آزادی شعار و محور اصلی سیاست ها و برنامه های دانشگاه است.

وی تصریح کرد دستیابی به رشد علمی نیازمند فضای آرامش است و ما به دنبال برقراری آرامش در همه ی زمینه ها برای تحقق این مهم هستیم و با تمام افراد و جریان هایی که بخواهند این آرامش را بر هم بزنند مقابله خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه همچنین نشاط را لازمه و زمینه ی دستیابی به پیشرفت برشمرد و تصریح کرد: فضای نشاط نیازمند رعایت اصول اخلاقی و موازین اسلامی است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی آزادی را سومین محور در دستیابی به خلاقیت تفکر در این دانشگاه دانست و افزود: دانشجویان باید در دانشگاه احساس آزادی کنند، اما آزادی با لجام گسیختگی متفاوت است و در تأمین این فضا خطوط قرمز که همان ارزش های اسلامی و اصول نظام جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری و آبروی افراد است نباید خدشه دار شود.



منبع: ایرنا


۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن