تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اراضي ملي در اختيار شهرداري قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۱۴ب.ظ)
راهکار عضو شوراي اسلامي شهر براي افزايش سرانه فضاي سبز؛ اراضي ملي در اختيار شهرداري قرار گيرد عضو شوراي اسلامي شهر تبريز بر لزوم بهره گيري از ظرفيت اراضي دولتي براي توسعه فضاي سبز تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سعيد محدث، با بيان مطلب فوق گفت: جمعيت تبريز در سال 1350، حدود 500 هزار نفر بود و امروز به 1 ميليون و 800 هزار نفر رسيده است؛ اين در حالي است که با اوج گيري ساخت و سازها، باغات شهر، فداي توسعه جمعيت شده است.
وي با بيان اين که با توجه به افزايش چشمگير قيمت زمين، ايجاد فضاي جديد سبز، بسيار دشوار است، خاطرنشان کرد: اين امر توازن منفي در سرانه فضاي سبز ايجاد خواهد کرد.
محدث تنها راه باقي مانده براي توسعه فضاي سبز شهر را حمايت دولت در قالب تحويل اراضي دولتي دانست و افزود: توسعه فضاي سبز به عنوان يکي از شاخص هاي مهم زندگي شهروندي، نيازمند تعامل و ارتباط تنگاتنگ مجموعه دستگاه هاي مديريتي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن