تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821089586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آداپتور بي سيم مايکروسافت با قابليت هاي متنوع عرضه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۳۰ب.ظ)
آداپتور بي سيم مايکروسافت با قابليت هاي متنوع عرضه شد بالاخره آداپتورهاي بي سيم جديد شرکت مايکروسافت براي کمک به کاربران عرضه شد که قابليت هايي همچون انتقال و مشاهده برنامه ها، تصاوير، فيلم ها را بر روي تلويزيون از طريق پورت هاي HDMI و USB را در خود جاي داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، آداپتور بي‌سيم نمايشي مايکروسافت اين امکان را در اختيار کاربران قرار مي‌دهد تا تصاوير خود را از طريق گجت‌هايي که از ميراکست پشتيباني مي‌کنند به ابزار‌هاي نمايشي با پورت HDMI انتقال دهند.
براي استفاده از اين گجت کافي است تا آداپتور را با استفاده از USB و HDMI به تلويزيون يا مانيتور يا پروژکتور خود متصل کنيد، سپس اتصال ابزار خود را با آداپتور برقرار کرده و موارد دلخواه خود را روي صفحه‌ي نمايش براي اشتراک با ديگران پخش کنيد. اين آداپتور نيروي مورد نياز خود را از طريق پورت USB موجود روي تلويزيون‌ها گرفته و تصاوير را از طريق پورت HDMI انتقال مي‌دهد.
مي‌توان اين آداپتور را با انواع ابزار‌هاي مجهز به اندرويد ۴.۲.۱ يا بالاتر و همچنين ويندوز ۸.۱ که شامل سرفيس‌پرو‌ها و سرفيس ۲ مي‌شود به کار گرفت. از جمله‌ي ابزار‌هايي که مي‌توان به آداپتور متصل کد بايد به تبلت Dell Venue Pro، لوميا ۱۵۲۰ نوکيا و انواع تلفن‌هاي‌هوشمند مبتني بر ويندوزفون ۸ اشاره کرد.
آداپتور نمايش مايکروسافت بي سيم به نظر مي رسد بسيار شبيه به Chromecast گوگل است که از طريق کابل کانکتور دو طرفه با خروجي HDMI و USB براي اتصال به وسايل و دستگاه هاي مختلف کاربرد دارد که با يک سيم مي توان دو دستگاه را با يکديگر متصل کرد.
نسخه اوليه اين آداپتور ابتدا براي اتصال لپتاپ به رايانه هاي روميزي از طريق کابل HDMI بود اما بعد از آن نسخه هاي مختلفي براي اتصال چندين PC به تلويزيون و بالعکس يک PC به چندين صفحه نمايش طراحي گرديد.
در ويندوز۸ پس از اتصال آداپتور به رايانه يا تبلت به قسمت Device رفته سپس مي توان آداپتور را در بخش project ديد. به لطف استانداردهاي Miracast براي دستگاه هاي آندرويد نيز به صورت اتوران پس از اتصال به نمايش در خواهد آمد.
اتصال سريع و آسان از جمله ويژگي هاي اين آداپتور بوده که تاخير در انتقال اطلاعات (delay) فقط براي Game مقداري کند عمل مي کند اما براي جستجو و گشت گذار در اينترنت و ارائه پاورپوينت و همچنين پخش فيلم بسيار مناسب است.
اين آداپتور بي سيم در حال حاضر ۶۰دلار در آمريکا و کانادا به فروش مي رسد که در انگلستان و استراليا به ۴۰ پوند و ۷۰ يورو هم رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن