تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولايت فقيه عامل وحدت و توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۴۲ب.ظ)
استاندار کرمان: ولايت فقيه عامل وحدت و توسعه است استاندار کرمان گفت: ولايت فقيه متعلق به همه آحاد مردم است، لذا بايد در کنار ولايت با وحدت و همدلي کشورمان را به سوي پيشرفت و توسعه حرکت دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، رزم ‌حسيني، استاندار کرمان، در همايش سنگرسازان بي‌سنگر و يادواره شهداي تيپ زرهي خيبر که با حضور فرماندهان نظامي و انتظامي و فرمانده و اعضاي تيپ زرهي خيبر در محل خانه شهر کرمان برگزار شد، افزود: چفيه‌اي که رهبر معظم انقلاب اسلامي بر دوش دارند متعلق به همه افرادي است که در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل حضور داشتند.
وي بر لزوم ترويج اخلاقيات رزمندگان اسلام در جامعه تأکيد کرد و گفت: روحيه جهادي و اخلاقيات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بايد در جامعه ترويج يابد.
استاندار کرمان يادآور شد: در جنگ تحميلي همه يکي بودند و با ديدگاه اصولگرا و اصلاح‌طلب با انس، مودت و برادري کار مي‌کردند، لذا توانستيم در برابر 38 کشور قدرتمند دنيا بايستيم.
وي با تأکيد بر اينکه جهاد سازندگي سابق پايه‌گذار مهندسي رزمي جنگ بود، گفت: در دوران جنگ تحميلي رزمندگان اسلام براي دفاع از ميهن اسلامي نيازمند جاده‌هاي دسترسي، پل و سنگرسازي بودند که جهادسازندگي با توجه به روحيه انقلابي خود پيشتاز مهندسي رزمي شد.
استاندار کرمان با اشاره به اينکه ايران به کشور قدرتمندي در منطقه تبديل شده است و امنيت حاکم بر کشور بي سابقه است، افزود: سردار سرلشکر قاسم سليماني محور توسعه استان کرمان است و فرماندهي است که زماني براي استراحت ندارد و اقدامات انجام شده ايشان در تاريخ ايران ثبت شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن