تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دام توريست‌هاي بدلي‌ سر راه افراد ساده‌لوح


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دام توريست‌هاي بدلي‌ سر راه افراد ساده‌لوح
اعضاي خانواده‌اي ‌كه در پوشش توريست با ارزهاي تقلبي از مردم طلا و جواهرات مي‌خريدند،‌ سرانجام دستگير شدند.
به گزارش خبرنگار ما، بيست و پنجم ارديبهشت امسال زني سراسيمه وارد كلانتري تهرانسر شد و در شكايتي به مأموران گفت:‌امروز ظهر در شهرك دريا به عنوان مسافر سوار يك پرايد سفيد كه سه سرنشين داشت، شدم. چند متر جلوتر مسافر ديگري كه به نظر مي‌رسيد از اتباع كشورهاي خارجي است، سوار ماشين شد و در صندلي جلو نشست.
 او به راننده گفت انگشتر طلاي شما را مي‌خرم. او هم قبول كرد و انگشترش را به او فروخت و پول خوبي هم از مسافر خارجي گرفت.
همان موقع راننده به من گفت اگر همراهت طلا داري به او بفروش چون دو برابر قيمت اصلي طلاها پول مي‌دهد. من هم وسوسه شدم و دستبند، گردنبند و انگشترم را 7 ميليون تومان به او فروختم اما مسافر خارجي به جاي پول، مقداري ارز به من تحويل داد و من در ميدان شير پاستوريزه پياده شدم.
مالباخته ادامه داد: در زمان پياده شدن راننده به من گفت خانم شيريني معامله را ندادي. من كه فكر مي‌كردم طلاهايم را به مبلغ خوبي فروخته‌ام، چند هزار تومان هم شيريني به راننده دادم و براي تبديل اسكناس‌هاي خارجي به پول به اولين صرافي رفتم اما در آنجا متوجه شدم تمام ارزهاي خارجي تقلبي است .
زماني كه پرونده روي ميز كارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي قرار گرفت، مأموران با بررسي شكايت‌هاي مشابه تعداد ديگري از مالباختگان را كه به اين شيوه از آنها سرقت شده بود، شناسايي كردند و با انجام چهره‌نگاري، سه عضو يك خانواده را به عنوان سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار شناسايي كردند.
 در بررسي سوابق اين سه نفر مشخص شد كه آنها آخرين بار در خرداد سال گذشته به اتهام سرقت و كلاهبرداري به همين شيوه توسط پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير و روانه زندان شده بودند.
بررسي‌ها نشان داد شعبان - 47 ساله، مكرالدين - 43 ساله و مهران - 27 ساله از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌اي هستند كه پس از آخرين دستگيري با تأمين قرار از زندان خارج و متواري شده‌اند. كارآگاهان پس از شناسايي مخفيگاه متهمان در شهر قدس دريافتند مدتي است كه از آنجا متواري شده و هيچ ردي هم از خود به جا نگذاشته‌اند.
با توجه به سوابق متهمان اقدامات پليسي براي شناسايي آخرين مخفيگاه آنها در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت تا اينكه سرانجام هر سه متهم در حاليكه داخل مخفيگاه جديدشان بودند، به دام افتادند.
سرهنگ كارآگاه داوود مرادي رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي پايتخت با اشاره به افزايش تعداد مالباختگان زني كه به اين شيوه از آنها سرقت شده است، گفت: متهمان با قرار قانوني براي تحقيقات تكميلي و شناسايي از سوي شاكيان در اختيار كارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي قرار گرفته‌اند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن