تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو مجلس خبرگان رهبری: مدیریت آمیخته با صبر موفقیت به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری: مدیریت آمیخته با صبر موفقیت به دنبال دارد
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه زاهدان گفت: مدیریت آمیخته شده با صبر به طور قطع موفقیت در پی دارد.
به گزارش نامه‌نیوز آیت الله "عباسعلی سلیمانی" عصر شنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه نداشتن سرمایه صبر مساوی با ضرر است افزود: مدیران و مسوولان باید صبر را تکیه گاه خود قرار دهند زیرا در اجرای امور بدون صبوری به جای نخواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام با داشتن صبر توانستند با رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) در مقابل نیروهای عراقی مجهز به آخرین تجهیزات روز دنبا با اقتدار ایستادگی کنند.

امام جمعه زاهدان انجام دادن طرح ها و برنامه ها با امکانات محدود را هنر مدیریت دانست و اظهار داشت: مدیران باید با حداقل های امکانات مدیریتی در نظر گرفته شده در زمینه اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای گام های بلندی بردارند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: مدیران در اجرای امور همیشه باید کمترین درجه از امکانات را ببینند تا بتوانند امیدوار به دست یابی به موفقیت باشند.

آیت الله سلیمانی توجه نداشتن به شهوت و مخالفت با هوای نفس در سایه توکل به خداوند متعال را از جمله مهمترین شروط مدیریت موفق برشمرد.



منبع: ایرنا


۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن