تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس روايت ماندگار حديث پايداري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۰ب.ظ)
مديرکل آموزش و پرورش استان قم: دفاع مقدس روايت ماندگار حديث پايداري است مديرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: هشت سال دفاع مقدس روايت حديث ماندگار پايداري، دلاوري، فداکاري و دفاع جانانه از آرمان‌هاست.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا دژاکام در مراسم صبحگاه مشترک هزار نفري فرهنگيان بسيجي قم با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس به ويژه شهداي فرهنگي و دانش‌آموز استان قم اظهار کرد: شهداي بزرگوار دوران دفاع مقدس، نام آوران و افتخار آفريناني هستند که شهد شهادت نوشيدند تا پس از گذشت سال‌ها از جنگ نابرابر هشت ساله، به افتخار ايثار و نامشان، کشور عزيزمان امروز همچنان در قله افتخار باقي بماند و مسير توسعه و پيشرفت را با سرعت هر چه تمام‌تر طي کند.
وي افزود: رهنمودهاي ارزشمند و مدبرانه حضرت امام(ره) در هشت سال حماسه و ايثار صفحات زريني در تاريخ انقلاب رقم زد و ما به برکت نفس‌هاي مسيحايي ايشان امروز طعم خوش عزت را مي‌چشيم.
مديرکل آموزش و پرورش استان قم طنين شعار «هيهات من‌الذله» در عصر حاضر را در جهان ناشي از رهبري‌هاي حکيمانه و شجاعانه مقام معظم رهبري دانست و افزود: اين اسطوره بي‌بديل شجاعت در قرن حاضر با درايت و تدبير هميشگي خود و بهره‌مندي از عنايات و الطاف الهي، روحيه ظلم‌ستيزي و استکبارستيزي و مبارزه با زبان زور و تزوير را در جهان زنده نگه داشته است.
وي فرهنگيان بسيجي را ارکان استوار عرصه جنگ فرهنگي در زمان حاضر عنوان کرد و با گراميداشت ياد و خاطره هزار شهيد دانش‌آموز و فرهنگي استان قم خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس حديث ماندگار پايداري، دلاوري، فداکاري و از خودگذشتگي ملت بزرگي بود که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و ميهن اسلامي خويش، الگوهاي رشادت و شهادت را خلق کرد و دشمن را در رسيدن به اهداف خويش ناکام گذاشت.
دژاکام در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: تحميل جنگ هشت ساله به ايران بعد از پيروزي انقلاب، دومين موج اتحاد و حرکت مردماني را در پي داشت که براي آزاد زيستن بهاي زيادي را پرداخته بودند.
وي گفت: رزمندگان اسلام در عرصه دفاع مقدس با ايمان استوارشان چنان به مبارزات خود بعد معنوي بخشيده بودند که از دل مرارت‌هاي بي شمار جنگ، گوهرهاي مشعشعي چون شرافت، ايمان، عشق و شجاعت تدبير و ايثار تبلور يافت.
مديرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه يادآور شد: هر چند مرزهاي جنوب، غرب و شمالغرب کشورمان زماني به قربانگاه پاکترين فرزندان اين کشور تبديل شد اما ايمان آنان، اين خاک را به مکاني مقدس تبديل کرد که تا امروز آثار حضور پرنورشان در آنجا موج مي‌زند و خاک، عطر خود را وامدار وجود معطر و مطهر آنان است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن