تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798644124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشنواره ازدواج در 11دی ماه/ اجرای طرح همسان گزینی در دستور کار وزارت ورزش وجوانان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گلزاری خبر داد:
برگزاری جشنواره ازدواج در 11دی ماه/ اجرای طرح همسان گزینی در دستور کار وزارت ورزش وجوانان
معاون ساماندهی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: به منظور ایجاد ازدواج در بنی جوانان طرح همسان گزینی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود گلزاری معاون امور ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ازدواج برگزار شد با اشاره به این که با آغاز فعالیت وزارت ورزش و جوانان مسئله انتخاب و ازدواج جوانان همواره مورد توجه این وزارت خانه قرار داشته است گفت: با توجه به این که در سال‌های 75تا 85 سازمانی به صورت قانون برای جوانان نداشتیم به همین دلیل مراکز مشاوره را سازمان ملی جوانان تصویب و حدود 200مرکز مشاوره فعالیت خود را آغاز کردند و آئین نامه مشاوره ازدواج وخانواده در حال حاضر تنظیم و در شورای عالی جوانان اخیرا به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به این که شورای عالی جوانان پس از 2 سال توقف در هفته پیش  برگزار شد،  افزود: در این شورا که با هدف طرح مسائل مهم جوانان برگزار شد برخی از وزا حضور نداشتند و با توجه به این که با حضور آن‌ها بهتر می‌توان در مورد مسائل جوان تصمیم گرفت از همه‌ وزا می‌خواهم که در جلسه‌های دیگر این شورا حضور داشته باشم چرا که نمی‌خواهیم یک ستاد ملی سوری با ضعیف‌ترین افراد تشکیل شود.

گلزاری در ادامه با اشاره به این که برگزاری جشنواره هایی با صرف هزینه بالا مناسب نیست، اظهار کرد:‌جشنواره ازدواج به مناسبت هفته ازدواج و سال روز تولد حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) و همچنین مجلس ملی خیرین ازدواج در 11دی ماه برگزار خواهد شد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مسئله وام ازدواج اشاره کرد و گفت:‌خوشبختانه اعطا وام ازدواج 3میلیون تومانی از اوایل ماه شوال و در روز عید فطر آغاز شد که یکی دیگر از برنامه‌هایی بودند که با پیگیری‌ها در سال جاری صورت گرفت.

گلزاری به برپایی کلینیک کنترل خشم اشاره و عنوان کرد:‌به منظور افزایش رفاه حال شهروندان به خصوص افزایش پایداری زندگی جوانان و جلوگیری از خشم به کلینیک کنترل خشم و پس از پیگیری‌ها راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به این که انتخاب همسر از مشاوره ازدواج متفاوت است گفت:‌طرح مشترک همسان گزینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در  دستور کار قرار داردکه نشست علمی- تخصصی با صاحب نظران در 9مهر ماه با رویکرد اسلامی برگزار خواهد شد.

*شبکه‌های مجازی خود جوانان هستند

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی گفت: شبکه‌های اجتماعی و تأثیر گذاری آن‌ را در جاهای مختلف دیده‌ایم و این شبکه‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت چرا که بسیاری از استعدادهای کودکان در آن‌جا شکوفا می‌شود.

گلزاری تصریح کرد:‌شبکه‌های مجازی خود جوانان هستند و باید با یک فرهنگ و کنترل مناسب از تأثیرات منفی آن جلوگیری کرد و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی را کاهش داد.

*متواضعانه به خود نمره 17می دهم

گلزاری در پاسخ به این سوال که در اجرای فعالیت حوزه جوانان چه نمره‌ای به خود می‌دهید، اظهار کرد: من در این وزارت خانه وقت خود را گذاشته و سعی کردم که در یک برنامه ریزی بتوانم پیگیری مسائل جوانان شوم و به خود نمره بالای 17می‌دهم.

وی در ادامه سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر را هم مسئول حوزه جوانان داشت و گفت: کل سازمان‌ جوانان برای ما نبوده و از دیگر دستگاه‌های دولتی نگاه کمی به جوانان دارم گله دارم چرا که باید به کمک ما بیایند و امیدواریم که دیگران به خودشان نمره 20ندهند.

وی در خصوص ارائه کارت خرید جهیزیه خاطرنشان کرد : در حال حاضر به دنبال شرایطی هستیم که با یک تخفیف کم و با روش ساده کار را شروع کنیم و در حال حاضر منتظر تفاهم نامه کارخانه‌ها و صنایع داخلی هستیم و سعی داریم تمام پیگیری‌ و اجرایی شدن این طرح را تا دو هفته آینده مشخص شود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن