تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805622046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوراک نیروگاه های سبلان و ارومیه توسط خطوط لوله شمال غرب کشور منتقل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حسن بیگلو:
خوراک نیروگاه های سبلان و ارومیه توسط خطوط لوله شمال غرب کشور منتقل می شود
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر شرکت نفت و خطوط لوله شمالغرب کشور گفت: خوراک پالایشگاه تبریز و نیروگاه های سبلان و ارومیه توسط خطوط لوله انتقال شمال غرب کشور تامین می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین حسن بیگلو  روز شنبه در حاشیه بازید خبرنگاران از مرکز انتقال ابهر در استان زنجان افزود:  روزانه 18 میلیون لیتر نفت خام معادل 120 هزار بشکه نفت و مواد نفتی از طریق شرکت خطوط لوله ناحیه شمالغرب کشور  جابجا می شود. وی ادامه داد: ظرفیت خط 16 اینچ نفت خام ری - تبریز تا 120 هزار بشکه در روز، خط 14 اینچ فرآورده تبریز 62 هزار بشکه در روز، خط 10.8 اینچ تبریز- میاندوآب- ارومیه 45 هزار بشکه در روز، خط 8، 10 و 12 اینچ تبریز- سراب- اردبیل- نیروگاه 40 هزار بشکه و خط 14 اینچ تبریز - میاندوآب 45 هزار بشکه در روز است. حسن بیگلو با بیان اینکه سالانه 123 میلیارد لیتر نفت و فرآورده نفتی از طریق حدود 14 هزار کیلومتر خطوط لوله منتقل می شود افزود: در شش ماه نخست سال جاری 2.9 میلیارد لیتر فرآورده نفتی و 3.1 میلیارد لیتر نفت خام از طریق خطوط لوله این منطقه منتقل شده است. مدیر منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال غرب با بیان اینکه 670 میلیون لیتر نفت گاز به نیروگاه های سبلان - اردبیل تحویل داده شده است افزود: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران  دریافت فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره و سوخت جت از پالایشگاه ها و انتقال آنها به مخازن انبارهای متصل به خطوط لوله در سراسر کشور و تامین سوخت مایع برخی از نیروگاه ها، فرودگاه ها و بخشی از خوراک صنعت پتروشیمی را بر عهده دارد. حسن بیگلو با بیان اینکه طی شش ماه نخست سال جاری 2.9 میلیارد لیتر فرآورده نفتی و 3.1 میلیارد لیتر نفت خام از طریق خطوط لوله منطقه شمال غرب به 6 استان سردسیر منتقل شده است گفت: سالانه5.3  میلیارد تن-کیلومتر نفت و مواد نفتی توسط این  منطقه جابجا می شود. حسن بیگلو افزود: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با برخورداری از 186 مرکز انتقال نفت، تاسیسات و فشارشکن به صورت شبانه روزی به انتقال ایمن نفت خام از مبادی تولید به مقاصد ارسال می شود. وی ادامه داد: منطقه عملیاتی خطوط شمال غرب کشور، استان های آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، اردبیل، قزوین و بخشی از کردستان را تحت پوشش قرار می دهد.

حسن بیگلو افزود: در 6 ماه نخست سال جاری 2.9 میلیارد لیتر فرآورده نفتی و 3.1 میلیارد لیتر نفت خام از طریق خطوط لوله منطقه شمال غرب به شش استان سردسیر منتقل شده است وی با بیان اینکه  با پیگرانی مجدد خطوط لوله منطقه در نقاط آسیب دیده شناسایی و تعمیر خواهند شد افزود: پیگرانی و تعمیر خطوط ١٠، ١٢، ١٤ و ١٦ اینچ به اتمام رسیده و پیش بینی می شود که خط لوله ٨ اینچ تا پایان سال جاری به طور کامل تعمیر شود و همچنین پیگرانی مجدد نیز صورت خواهد گرفت.

مدیر منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال غرب با بیان تاکنون به رغم مشکلات و برودت هوا فعالیتها در برای توسعه و حفظ و نگهداری خطوط انتقال هرگز متوقف نشده است افزود: کارکنان شرکت نفت و خطو لوله منطقه شمالغرب در سخت ترین شرایط جوی فعالانه در صحنه حضور دارند.

حسن بیگلو با بیان اینکه تاکنون مورد خاصی در زمینه تعارضات به حریم تاسیسات و مسیرهای انتقال خطو انتقال منطقه شمالغرب صورت نگرفته است افزود: با توجه  به اینکه معارضین زیادی در حال پیشروی هستند هیچ بخشی از حریم ما مورد تجاوز و تعرض قرار نگرفته و هیچگونه خطر بالفعل ما را تهدید نمی کند. وی  با بیان اینکه در حال حاضر با ادارات برای حفاطت ازحریم و مسیر مشکل داریم گفت:  منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالغرب در طول دو هزار کیلومتر از موسسات حقیقی و حقوقی و اداری هستند. منطقه شمال غرب  به مرکزیت شهر زنجان یکی از مناطق عملیاتی یازده گانه خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که در مسیری 1721 کیلومتری، در گذر از مسیرهای اشتهارد، ابهر، زنجان، ایده لو، میانه، شهید کریمی (ترکمنچای)، تبریز، سراب، میاندوآب، ارومیه و مراغه واقع شده است .


۱۳۹۳/۷/۵ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن