تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزندان شهدا قدردان زحمات پدران و مادران خود باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۲ق.ظ)
قائم ‌مقام بنياد شهيد: فرزندان شهدا قدردان زحمات پدران و مادران خود باشند قائم مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور گفت: فرزندان شهدا و ايثارگران قدردان زحمات پدران و مادران خود باشند چرا که آنها زير آتش زندگي کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محسن انصاري روز گذشته در مراسم جشن ازدواج 400 زوج از فرزندان شاهد و ايثارگر که در مرکز همايش‌هاي ايثار خراسان رضوي در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: توفيقي است که در بين شما باشم که در زمان انقلاب و سال‌هاي جنگ به دنيا آمديد و فراز و نشيب‌هاي پس از انقلاب و جنگ را مشاهده کرديد.
سردار انصاري با تبريک چنين ازدواج مبارکي به فرزندان شهدا و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس و ابراز اميدواري براي تحقق زندگي خوب، بانشاط و موفقي براي آنان، گفت: آنچه دوست دارم متذکر شوم اين است که همه شما بايد قدر پدران و مادران خود را بدانيد زيرا آنها کساني بودند که زير آتش زندگي کردند و براي اين آب و خاک سرافرازي و سربلندي به همراه آوردند.
وي با اشاره به اين که وضعيت ايران اسلامي با زمان جنگ بسيار تفاوت کرده است، افزود: در آن زمان صدام خائن به نيابت از همه جهان براي نابودي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به کشور عزيزمان حمله کرد ولي ناکام ماند و امروز شرايط بسيار با گذشته تفاوت دارد و ما در خيلي از معادلات منطقه و جهان تأثيرگذار هستيم.
قائم‌مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: امروز ايران اسلامي جزيره‌اي با ثبات و امن در منطقه است که اين امنيت را نيز مديون شهدا، ايثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
سردار انصاري خاطرنشان کرد: زندگي مشترک شما فرزندان شهدا و ايثارگران همزمان با سالروز ازدواج امام علي(ع) و دخت گرامي پيامبر(ص) بسيار فرخنده و مبارک است و شما افتخار داريد که در چنين روزي زندگي مشترک خود را آغاز مي‌کنيد.
وي با بيان اين که امام خميني(ره) عارفي بزرگ و مرجعي والامقام بود، گفت: امام شهدا هميشه در ديدار با زوجين نصيحتي مي‌کردند و آن اين بود که با هم رفيق باشيد و با هم بسازيد و اين گفته ايشان سرشار از معرفت و معنويت بود که براي ما به يادگار مانده است.
سردار انصاري ابراز کرد: در سال‌هاي جنگ اگر کشور ما سرمايه‌هاي بزرگ انساني نداشت در جنگ پيروز نمي‌شد زيرا ما تجهيزات کافي در جنگ نداشتيم، اما با اين شرايط امام راحل با سرمايه انساني و ايماني رزمندگان در صحنه کارزار پيروز شد.
لازم به ذکر است در اين مراسم، عليرضا رشيديان استاندار خراسان رضوي و معاونان استانداري، عابدين عابدي مقدم مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي و روساي مناطق سه گانه مشهد، سران نظامي و انتظامي و خانواده‌ شهدا و ايثارگران حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن