تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ روحانی به تقاضای دست دادن با اوباما


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پاسخ روحانی به تقاضای دست دادن با اوباما


رئیس‌جمهوری در جمع سرمایه گذاران شرکت‌های آمریکایی به درخواست یکی از شرکت کنندگان برای ایجاد سفارت در تهران و واشنگتن و دست دادن رئیسان جمهور ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی در جمع فعالان، صاحب نظران و سرمایه گذاران شرکت‌های بزرگ آمریکایی به برخی پرسش های حضار پاسخ داد.
روحانی با اشاره به آثار تحریم های غیرقانونی در عرصه اقتصاد جهانی اظهار داشت: یکی از پیامدهای تحریم رواج فساد است، ضمن اینکه تحریم های غیرقانونی، کور و ظالمانه باعث تضییع حقوق بشر و تخریب روابط ملتها می شود.
رئیس جمهوری در پاسخ به پرسش یکی از حاضران در خصوص مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 گفت: اگر غرب و 1+5 دنبال تحقق این موضوع هستند که فناوری صلح آمیز در اختیار ایران باشد اما انحراف به سوی سلاح نباشد، برای ما 100 درصد قابل قبول است.
روحانی اضافه کرد: استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای را در عرصه های مختلف می خواهیم و به دنبال ساخت راکتور هسته ای برای تولید برق و تولید سوخت هستیم، تا به خوداتکایی برسیم.
ریئس شورای عالی امنیت ملی با ابراز خرسندی از اینکه توافق موقت ژنو نشان داد آنچه توافق شد می تواند اجرایی شود، گفت: توافق اولیه، البته مخالفانی داشت ولی در نهایت از سوی طرفین جامه عمل به خود پوشید.
رئیس جمهوری به درخواست یکی از شرکت کنندگان برای ایجاد سفارت در تهران و واشنگتن و دست دادن روئیسان جمهور دو کشور در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل اینگونه پاسخ داد: مشکلات ما با آمریکا بسیار زیاد است و تنها با دست دادن روسای جمهور دو کشور حل و فصل نمی شود.
روحانی افزود: وزرای خارجه دو کشور درباره موضوع هسته ای مذاکره می کنند و با این حال گذشتن از شکاف بزرگی که میان ایران و آمریکا به وجود آمده نیاز به تدبیر بیشتر و تسهیل رابطه میان دو ملت دارد.
 


جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن