تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818826092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوپینگ آنی توسط وزنه‌برداری چینی امکان ندارد/ از دست دادن مدال طلا توسط رستمی بعید بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سیف‌زاده:
دوپینگ آنی توسط وزنه‌برداری چینی امکان ندارد/ از دست دادن مدال طلا توسط رستمی بعید بود
رئیس هیئت وزنه‌برداری اصفهان در خصوص عملکرد وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 گفت: عملکرد وزنه‌برداران خوب بود ولی انتظار بیشتری از آنها در مسابقات آسیایی داشتیم.


مرتضی سیف‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کیانوش رستمی یکی از قدرتمند‌ترین وزنه‌بردار کشورمان محسوب می‌شود و مطمئنا اگر می‌دانست حریف چینی‌اش می‌تواند رکورد او را بشکند تلاش خود را برای بالا بردن وزنه 212 کیلوگرم بیشتر می‌کرد و مدال این رکورد را از آن خود می‌کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری اصفهان در ادامه بیان کرد: شرایط برای به دست آوردن این رکورد برای او حاصل نشد و با اختلاف جزیی مدال طلا دو دستی تقدیم حریف چینی‌اش کرد.

وی درباره احتمال دوپینگ وزنه‌بردار چینی اذعان داشت: دوپینگ آنی در وزنه‌برداری امکان‌پذیر نیست چرا که مسئولان دوپنیگ پس از برگزاری مسابقات از وزنه‌بردارانی که مقام کسب نموده‌اند تست می‌گیرند.

سیف‌زاده همچنین تصریح کرد: وزنه‌بردار چینی هنرنمایی خوبی از خود نشان داد و برای ما خیلی ناراحت کننده بود که رستمی نتوانست مدال طلا را از آن خود کند و به مقام نخست برسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزنه‌بردار کشورمان در این دوره از رقابت‌های آسیایی یک مدال طلا و برنز را از دست دادند و نتوانستند دست پر به کشورمان بازگردند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن