تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798571107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شماره ۷۵؛
بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود
از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.









برای اندروید؛
در شهر ترافیک آموزش رانندگی ببینید + دانلود بازی
 شما باید در این بازی ماشین سواری در مدت زمانی مشخص بدون این که ماشینتان از بین برود بتوانید به خط پایان برسید. تعداد زیادی از بازیکنان موفق به اتمام تمام مراحل بازی شدند، شاید شما هم بتوانید این بازی  ماشین سواری را به مرحله آخر برسانید.


yjc.ir







  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
توانایی خود در لوله کشی نشان دهید + دانلود بازی
در بازی محبوب و هیجان انگیز Plumber world باید با استفاده از انواع لوله های موجود یک مسیر کلی و جامع برای انتقال آب به تمامی مناطق ایجاد کنید. بازی معرفی شده بر حسب منطق طراحی شده است و برای حل چالش های موجود در آن باید شما دارای توانایی خاصی در تشخیص منطق های صحیح باشید. هر چه از منابع کمتری برای ایجاد لوله کشی استفاده کنید، در مراحل بعدی می توانید از امکانات بیشتری بهره ببرید و با امتیازات بالاتری مراحل را پشت سر بگذارید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: 96 مرحله جذاب، گرافیک عالی و بهینه سازی شده، کنترل و گیم پلی ساده اشاره کرد.












  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


تا می‌توانید با سرعت برانید و دریفت بکشید؛
رقابتی نفس گیر در بازی دریفت حرفه‌ای + دانلود
اگر از علاقمندان به بازی‌های در سبک دریفت هستید توصیه می‌کنیم بازی Drift Zone را از دست ندهید، این بازی با گرافیک سه بعدی و حضور اتومبیل‌های بیشتر با جزئیات بالا جذابیت خاصی را به بازی بخشیده است. بازی دارای ۱۶ سطح رقابتی متفاوت می‌باشد که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا نفر اول شوید و امتیاز بالایی کسب کنید. با کسب امتیاز بالاتر قادر خواهید بود تا ماشین‌تان را سفارشی کنید. بعد از نصب بازی Drift Zone خودتان را برای سرعت، شتاب، هیجان و رقابت آماده کنید.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای پلتفرم جاوا؛
توانایی خود را در هدایت یک تیم فوتبال نشان دهید + دانلود نرم افزار
به نظر شما مدیریت یک تیم فوتبال کار آسانی است یا دشوار؟ برای این که پاسخ سوال خود را دریافت کنید می توانید در این بازی Real football manager edition نقش مدیر باشگاه و سرمربی یک تیم فوتبال را داشته باشید، برای کسب نتایج مناسب بهترین بازیکنان را از سایر تیم ها جذب کنید و اردوهای آماده سازی بر پا کنید تا آمادگی بازیکنان افزایش یابد، البته به فکر خرید یک استادیوم مجهز و مناسب برای بازیکنان و پرطرفداران باشگاه خود باشید. همچنین در تمرین ها تکنیک ها و تاکتیک های منحصر به فرد به بازیکنان تیم خود آموزش دهید تا در مسابقات لیگ برتر بهترین نتیجه را کسب کنند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک بسیار عالی، روند جالب بازی، وجود تیم ها و لیگ های مختلف اشاره کرد.



 






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


بازی "هاکی روی یخ" برای پلتفرم جاوا + دانلود
رشته ی ورزشی هاکی یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های ورزشی است، که شما هم اکنون می توانید به صورت رایگان این بازی KHL 2013 را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. در این مسابقات شما به لیگ قهرمانی قاره ها دعوت شده اید و قویترین تیم های هر قاره در مسابقات شرکت کرده اند، شما برای قهرمانی کار سختی را پیش رو خود دارید و برای پیروزی باید بسیار تلاش کنید. پس بهترین تمرین ها را به تیم خود دهید و بازیکنان را از لحاظ روحی آماده مسابقات کنید!



 






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای iOS؛
به یک نینجای تبر زن تبدیل شوید + دانلود بازی
شما با استفاده از این بازی که به تازگی نسخه ios آن منتشر شده است می توانید با استفاده از کشیدن دست خود بر روی صفحه نمایش تکه های چوب را برش دهید و به مراحل بعد سعود کنید. البته بازی به این سادگی نیست باید شما طوری چوب ها را برش دهید که هیچ برخوردی با تیغ های روی چوب ها نداشته باشید. این بازی از 140 مرحله متنوع ساخته شده است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. باید توجه داشته باشید که در این بازی زمان اولویت اول را دارد و نباید از آن غافل شوید.










  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ios؛
یک بازی سرعتی و هیجان انگیز برای آیفون + دانلود
شما در این بازی باید به موقع و البته با سرعت عمل بالا توپ ها را داخل لیوان ها انداخته و به مراحل بالا تر سعود کنید. این بازی از هزاران مرحله متنوع تشکیل شده است که با رفتن به مراحل بالا تر رنگ لیوان ها و همچنین توپ ها تغییر می کند. این بازی نیاز به سرعت عمل بالایی دارد و با قدرت باید توپ های رنگی را داخل لیوان ها ریخته و مراقب باشید که توپ ها بر روی زمین نریزد. این بازی که به تازگی برای ios هم منتشر شده است در این مدت کم بیش از میلیون ها بار دانلود و امتیاز 4.5 را از 5 به خود اختصاص داده است.










  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ویندوزفون؛
به صورت سه بعدی با قهرمانان تنیس به رقابت بپردازید + دانلود بازی
اولین بازی واقع گرایانه تنیس بصورت 3D برای ویندوزفون، که این بازی بصورت واقعی در زمین تنیس صورت می گیرد. بازی بصورت انیمیشن است و شما را برای یک بازی واقعی آماده می کند. جلوه های بسته بندی شده و شبیه سازی بسیار عالی است، این بازی را در رده برترین ها قرار داده است. کنترل منحصر به فرد و فوق العاده همراه با گرافیک و طراحی عالی این بازی را بیشتر به واقعیت نزدیک کرده است.


yjc.ir






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


مراقب باشید معتاد نشوید؛
2048، یک بازی اعتیاد آور برای ویندوزفون + لینک دانلود
یکی از بازی‌های جالب و البته اعتیاد آور ویندوزفون در سبک بازی با اعداد 2048 است. 2048 شاید یک بازی گرافیکی و یا full HD نباشد اما می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. در نگاه اول به نظر ساده و آسان به نظر می‌رسد اما زمانی وارد بازی شوید متوجه می‌شوید که بازی کردن با این اعداد آسان نخواهد بود. البته این ویژگی را بیشتر بازی های فکری دارند. اگر شما به بازی های فکری و پازل های اعتیادآور علاقه دارید 2048 بهترین گزینه پیش روی شماست.



  






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


براي رايانه؛
GRID Autosport رانندگي در نسل هفتم + دانلود بازي
نام بازی: Grid Autosport سازنده: Codemasters ناشر: Codemasters سبک: مسابقه‌ای پلتفرم: PC – X360 – PS4 امتیاز: 6.0 سبک رانندگی در نسل هفتم از اقبال بسیار خوبی برخوردار بود. هم حرفه‌ای‌ها و هم تازه‌کارهای این سبک با عناوین مطرحی پا به میدان گذاشتند تا هم دل بازیکنان را شاد کرده، هم علاقه خود را به خودرو نشان دهند (عناوینی مثل فورزا و توجه آنها به جزئیات واقع‌نمایانه، شاهدی بر این مدعاست). دو تا از عناوین خوش ساخت و مطرح این سبک، به سری Grid مربوط است که با نام Race Driver: Grid و Grid 2 به بازار عرضه شده و امتیازات زیادی را کسب کرده‌اند. تازه‌ترین قسمت این سری بازی بتازگی و با نام Grid Autosport عرضه شده که اگر بخواهیم صادقانه درباره‌اش نظر بدهیم، باید بگوییم در سطح انتظار ظاهر نشده است. البته افت کیفی بازی‌ها در پایان یک نسل، امری طبیعی است و بزرگنمایی بیش از حد آن نیز منصفانه نیست، اما با چند ساعت تجربه‌ این عنوان برای بازیکن مسجل می‌شود کم‌کاری‌هایی شده است.






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید




گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری




















تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن