تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815486322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه های عربی/ پذیرفته نشدن قطعنامه اعراب برای پیوستن اسرائیل به «ان پی تی»


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رسانه های عربی/ پذیرفته نشدن قطعنامه اعراب برای پیوستن اسرائیل به «ان پی تی»
رسانه های عربی موضوعاتی مانند حمله هوایی آمریکا به پایگاه های ارتش عراق و پرده برداشتن نخست وزیر عراق از نقشه داعش برای عملیات تروریستی در غرب را در صدر عناوین خبری خود قرار دادند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، رسانه های عربی امروز پنج شنبه (3 مهرماه) موضوعات زیر را در تیتر اصلی خود جای دادند:     بی بی سی : این شبکه خبری به گفتگو با مسئول پیشین آژانس انرژی اتمی پرداخت و گزارش داد: هانس بلیکس در مورد ادامه مذاکرات نیویورک گفت: این حرف که در راکتورهای جدیدی که ایران ممکن است بسازد، باید از فناوری قدیمی استفاده شود غیرمنطقی است، چرا که این مسئله راه رسیدن به توافق هسته ای را به بن بست خواهد کشاند.      

    پانوراما الشرق الاوسط: این پایگاه خبری به اقدام ددمنشانه آمریکا در استان صلاح الدین پرداخت گزارش داد: نیروی هوایی آمریکا در دو نوبت اقدام به بمباران پایگاه های ارتش عراق در صلاح الدین اقدام کرد. در این حملات که به ادعای نظامیان آمریکا اشتباها صورت گرفته است، 75 نظامی عراق کشته شدند.      


    المسله: این پایگاه خبری به اظهارات نخست وزیر عراق و واکنش آمریکا نسبت به آن پرداخت و نوشت: حیدر العبادی نخست وزیر عراق از حملاتی که داعش در آمریکا و پاریس برای‌ آن برنامه ریزی کرده‌ است پرده برداشت؛ ولی مقامات آمریکا این ادعا را رد کردند.        

    الحیات: این روزنامه به عقب نشینی النصره از پایگاه های خود پرداخت و نوشت: گروه النصره کلیه پایگاه های خود را در غرب سوریه تخلیه کرد.      

      المصری الیوم: این روزنامه به درخواست اتحادیه عرب از آژانس انرژی اتمی پرداخت و نوشت: کشورهای عربی قطعنامه غیر الزام‌آوری را ارائه دادند که بر اساس آن از اسرائیل خواستند تا به پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی بپیوندد ولی آژانس قطعنامه کشورهای عربی علیه برنامه هسته‌ای اسرائیل را رد کرد.      

      512            




۰۳/۰۷/۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن