تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798371779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش تجلیل از مرزداران طرح امنیت در شهرستان سراوان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه/
همایش تجلیل از مرزداران طرح امنیت در شهرستان سراوان برگزار شد
زاهدان-خبرگزاری مهر: همایش تجلیل از مدافعان و مرزداران با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمع کثیری از بسیجیان و عشایر بسیجی با هدف رویکرد امنیت پایدار توسط مردم منطقه در مرز و تجلیل و گرامیداشت یاد خاطر شهید بسیجی "یارمحمد درزاده" در سراوان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم که با عنوان حماسه ماندگار بسیجیان طرح امنیت در شهرستان سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و شهدای 8 سال دفاع مقدس در جمع بسیجیان گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی فکر کردند با به شهادت رساندن شهید شوشتری و دیگر شهدای عرصه وحدت می توانند امنیت منطقه را دچار خلل و اعتماد نظام به مردم این استان را سلب کنند. سردار محمد پاک‌پور در این مراسم بیان داشت: حماسه پاسگاه سروان و مقاومت و دفع تجاوز نیروهای معاند با همکاری بسیجیانی از جماه درزاده که خون خود را برای دفاع از مرز های شرقی هدیه کرد به دشمن نشان داد که این ملت اجازه هیچ تعدی و یا تجاوزی را به خاک میهن اسلامی نمی‌دهد. وی گفت: حضور بسیجیان در صحنه و هوشیاری و بیداری شهدایی همچون درزاده خواب دشنمنان اسلام را برایشان بد تعبیر کرد و مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان بار دیگر پاسخ محکم و قاطعی به توطئه دشمنان دادند. وی ابراز داشت: قوم بلوچ در سیستان و بلوچستان باید به خود ببالد که امنیت پایدار در این استان و جنوب شرق کشور توسط خود مردم منطقه با همکاری فرزندانشان در سپاه تامین می شود. به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم همچنین با تجلیل از رزمندگان پاسگاه سراوان به دلیل دفع حمله متجاوزان یاد و خاطر شهید "یار محمد درزاده" از بسیجیان طرح امنیت شهید شوشتری و از بومیان منطقه بم پشت که در 20 شهریور امسال در مصاف با تروریست ها و اشرار مسلح در پاسگاه مرزی 171 سراوان به شهادت رسید گرامی داشته شد. شهید درزاده که بود؟ شهید یار محمد درزاده از نیروهای بسیجی مرزدار شهرستان سراوان بود که در درگیری با گروهک تروریستی که قصد ورود به خاک میهن عزیزمان را داشتند در سه شنبه ۱۸ شهریور در میل مرزی ۱۷۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید یارمحمد درزاده به عنوان پاسدار نیروی زمینی سپاه به همراه همرزمانش بامداد روز سه شنبه 18 شهریور ماه جاری در پاسگاه مرزی میل 171 همجوار با روستای آسکان شهرستان سراوان در مقابل هجمه مزدوران استکبار و اعضای گروهک های تروریستی، دلیرانه ایستادگی کرد و دشمنان ایران و اقوام ایرانی را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت.

شهید یارمحمد درزاده فرزند باران سال 1357 در روستای "سوخته مک" یکی از روستاهای مرزی بخش بم پشت از توابع شهرستان سراوان دیده به جهان گشود و خانواده اش در آن دوران به دلیل فقر مطلق حاکم بر منطقه و نبود فضای آموزشی نتوانستند وی را به مدرسه بفرستند. خانواده این شهید از قشر فقیر و کم درآمد منطقه هستند و تنها ممر درآمدی آنان از راه کارگری و کارهای سخت به دست می آید اما هیچگاه در تربیت فرزندانی شجاع، سالم، غیور و دوستدار اسلام کوتاهی نکردند که شهید یارمحمد درزاده یکی از ثمرات این خانواده شریف محسوب می شود.

شهید یار محمد به عنوان دومین فرزند خانواده به اتفاق پنج برادر و چهار خواهر خود با صبر و استقامت در برابر ناملایمات زندگی ایستادگی می کرد و از کودکی در تلاش برای تامین معاش خانواده کمک می کرد.

این شهید بزرگوار پس از گذراندن خدمت مقدس سربازی و ازدواج که حاصل آن دو دختر و دو پسر است برای انجام رسالت ملی در تامین امنیت منطقه در طرح شهید شوشتری که مبتنی بر مشارکت بومیان منطقه برای پاسداری از مرز بود نام نویسی کرد و در این مدت به عنوان پاسدار نیروی زمینی سپاه در نقطه صفر مرزی مشغول به حراست از مرزهای میهن اسلامی در شهرستان سراوان بود که توسط افراد گروهک فریب خورده جیش العدل به شهادت رسید.




۱۳۹۳/۷/۳ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن