تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820247941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بادی بالانس بانوان در شهرستان قدس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش بادی بالانس بانوان در شهرستان قدس برگزار شد شهرقدس - ایرنا - همایش بادی بالانس بانوان در شهرستان قدس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا این همایش روز پنجشنبه با حضور عضو شورای اسلامی شهر قدس و نایب رییس هیات کوهنوردی قدس و عضو کمیته بادی بالانس شهرستان قدس برگزار شد.
«لیلا آجرلو» عضو شورای شهر قدس در گفتگو با ایرنا با اشاره به الگوبرداری جوانان از والدین به خصوص مادران، گفت: حضور مادران به همراه دخترانشان در چنین محل هایی علاوه بر ایجاد فضایی سالم در میان خانواده، موجب بالا رفتن سطح سلامتی آنها نیز می شود.
«مرضیه آریا نسب» نایب رییس هیات کوهنوردی قدس و عضو کمیته بادی بالانس شهرستان نیز گفت: برگزاری این همایش به منظور معرفی رشته بادی بالانس و شناساندن آن به بانوان ورزشکار شهرستانی صورت گرفت.
وی افزود: چون فعالیت ورزشکاران در این رشته جدید است می خواستیم در این همایش با اجرای بخش هایی از آن و نمایش گروهی برای بانوان شهرستان، این رشته را به صورت عملی برای حاضرین در همایش معرفی کنیم.
آریا نسب در تشریح رشته ورزشی بادی بالانس، گفت: حرکات مورد استفاده در تمرینات این رشته ورزشی، ترکیب و چکیده ای از «یوگا»، «پیلاس» و «تای چی» است، به طوریکه سعی شده معایب این سه ورزش تا حد امکان کمتر و نقاط مثبت آنها تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه تمرینات این رشته در سال 1389 توسط «بیتا بردبار آذری» مدرس آمادگی جسمانی و ایروبیک، به کشور وارد شد، گفت: وی به عنوان بنیانگذار این رشته در حال حاضر رییس کمیته بادی بالانس است.
آریا نسب ورود این رشته ورزشی را به شهرستان از تیرماه سال گذشته اعلام کرد و افزود: در باشگاه های سطح شهرستان حدود 150 ورزشکار به فراگیری آن مشغول هستند و اولین منطقه در کشور است که برای رده سنی کودکان نیز جلسات آموزشی و تمرینی را برگزار می کند.
وی سن شروع این ورزش را چهار سال بیان کرد وافزود: از آنجاییکه این ورزش محدودیت سنی ندارد، افراد بالای 60 سال نیز می توانند به انجام این تمرینات بپردازند، حتی کسانی که مشکلاتی در ستون فقرات، دیسک کمر و دیگر نواحی دارند می توانند به این ورزش ورود کنند.
وی انجام حرکات تمرینی این ورزش را برای سالمندان مناسب دانست و گفت: اولین کارگاه سالمندان در اسفند ماه سال گذشته در تهران برگزار شد و هفته آینده نیز کارگاه بادی بالانس با ابزار، در تهران برگزار می شود.
این ورزش زیر نظر ورزش های همگانی و کمیته ایروبیک و آمادگی جسمانی فعالیت دارد و ورزشکاران این رشته زیر نظر هیات بادی بالانس فعالیت می کنند.
وی گفت: ورزش بادی بالانس مسابقه ندارد و به صورت همایش برگزار می شود، امروز یک ساعت ماراتن و انجام حرکات نمایشی با دو گروه کودکان و یک گروه بانوان برگزار می کنیم.
تهرام/5570/1348


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن