تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818962799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافقنامه، پاسخگوی یمنی ها/ضرورت روابط با همسایگان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: توافقنامه، پاسخگوی یمنی ها/ضرورت روابط با همسایگان


رهبر انصارالله یمن: توافقنامه امضا شده، یک پیروزی بزرگ و پاسخگوی مطالبات اصلی مردم است/ این توافقنامه، کاهش نرخ سوخت و اصلاحات اقتصادی را برای کاهش فشار بر فقرا شامل می شود. اگر این توافقنامه اجرایی شود، زمینه ساز تغییر دولت خواهد بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رهبر انصارالله یمن، توافقنامه امضا شده با رئیس جمهور را یک پیروزی بزرگ و پاسخگوی مطالبات اصلی مردم دانست و گفت: این توافقنامه، شامل کاهش نرخ سوخت و اصلاحات اقتصادی برای کاهش فشار بر فقراست. اگر این توافقنامه اجرایی شود، تغییر دولت نیز محقق خواهد شد.

«عبدالملک الحوثی»، گفت: این پیروزی بزرگ، دستاوردی برای همه مردم یمن است و این پیروزی در توافقنامه ای متجلی شد که یک قرارداد سیاسی - ملی بین در یمن جدید و پاسخگوی خواسته های اصلی مردم است.

وی افزود: این توافقنامه شامل کاهش نرخ سوخت و اصلاحات اقتصادی جهت کاهش فشار بر فقراست.

الحوثی گفت: اگر این توافقنامه اجرایی شود، تغییر دولت نیز محقق خواهد شد، دولتی که مردم خواهان برکناری اش بودند، زیرا اساس آن، غیرعقلانی و ناعادلانه است.

وی همچنین از تروریست های القاعده به عنوان «مانع باقی مانده» پیش رو یاد کرد و وعده داد با آنها مقابله خواهد کرد.

به گفته الحوثی، تنها راه مقابله با القاعده، تشکیل ارتش و نیروهای امنیتی قدرتمند تحت حمایت «کمیته های مردمی» است.

وی از مشارکت ارتش در انقلاب مردم یمن قدردانی کرد و گفت: ارتش با خودداری از حمله به راهپیمایی کنندگان وطن پرستی خود را ثابت کرد.

در پی اوج گرفتن اعتراض در یمن و درگیری ارتش با تظاهرات کنندگان در صنعا که 200 کشته بر جا گذاشت و همچنین قرار گرفتن کنترل بانک مرکزی و چندین پایگاه نظامی به دست انصارالله، رئیس جمهور یمن، یکشنبه گذشته، یک توافقنامه تقسیم قدرت با حوثی ها امضا کرد.

درگیری ها پس از هفته ها تحصن طرفداران انصارالله اتفاق افتاد که خواستار برکناری دولت فاسد و لغو افزایش نرخ سوخت بودند.

یمن از اعتراض های 11 ماهه که در فوریه 2012 به برکناری «علی عبدالله صالح»، رئیس جمهور این کشور از قدرت انجامید، تا کنون در مرحله گذار سیاسی بوده است.

گروه انصارالله، دولت یمن را به فساد متهم کرد و خواستار کناره گیری آن بود.   قدردانی دبیرکل جمعیت وفاق بحرین، از مواضع رئیس انصارالله یمن
دبیرکل جمعیت وفاق بحرین، از سخنان و مواضع اخیر رئیس گروه انصارالله یمن، قدردانی کرد.
شیخ علی سلمان، در سخنرانی روز سه شنبه اش مبنی بر ضرورت حفظ روابط کشورش با کشورهای عربی همسایه، از مواضع عبدالملک الحوثی، قدردانی کرد.
دبیرکل وفاق بحرین در صفحه شخصی اش در شبکه های اجتماعی، با اشاره به سخنان عبدالملک الحوثی در جمع هزاران تن از حامیانش در صنعا نوشت: از قدیم، یمن به داشتن درایت معروف بوده است. دیروز نیز سخنانی بر همین اساس شنیدیم.
شیخ علی سلمان تاکید کرد: سخنان عبدالملک الحوثی، نشان دهنده شخصیت سیاسی و مسئولیت پذیری وی است. سخنان وی حاوی پیام های مثبت به داخل و خارج یمن بود.
وی ابراز امیدواری کرد سخنان عبدالملک الحوثی در عمل نیز تحقق یابد و به تشکیل دولت جدید و برقراری عدالت برای همه مردم این کشور منجر شود.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن