تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804117540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره میان قوه قضائیه و قوه مجریه بر سر فیلترینگ شبکه های اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سخنگوی دولت خبرداد : مذاکره میان قوه قضائیه و قوه مجریه بر سر فیلترینگ شبکه های اجتماعی خبرگزاری پانا: سخنگوی هیات دولت گفت: قوای مجریه و قضائیه برای رسیدن به راهکاری مشترک درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی و پهنای باند اینترنت باهم مذاکره خواهند کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر ساعت 13:22



به گزارش خبرنگار حوزه دولت پانا، محمدباقر نوبخت در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه در جلسه هیات وزیران اختصاص مبلغی بالغ بر 5 هزار و 727 میلیارد تومان برای یارانه تولید به تصویب رسیدکه به صورت مابه التفاوت و سود تعیین شده با نرخ ترجیحی و ارزان در اختیار واحدهای تولیدی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: این مبلغ برای حفظ اشتغال و کمک به تولید در نظر گرفته شده همچنین 4 هزار و 800 میلیارد تومان نیز به طرح تحول سلامت اختصاص داده شد و بانک مرکزی نیز در حد 140 هزار میلیارد تومان اعلام آمادگی کرد که در اختیار واحدهای تولیدی قرار بگیرد.
نوبخت گفت: ابلاغ بخشنامه لایحه بودجه سال94 نیز روز گذشته انجام شد و دستگاه ها یک ماه وقت دارند تا بودجه خود را به معاونت برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور ابلاغ کنند
وی افزود: دستگاه ها موظفند بودجه خودرا بر اساس قیمت تمام شده و عملکرد ارائه دهند این بودجه با اصلاحات اساسی در حجم و شکل ظاهری به مجلس داده شده و مجلس نیز در حال رسیدگی به آن است.
نوبخت گفت: بودجه 94 سر وقت به مجلس تقدیم می شود و برنامه ششم توسعه نیز در زمان خود تنظیم خواهد شد.
سخنگوی دولت در پاسخ به سوال راجع به دستور قوه قضائیه درباره کاهش پهنای باند و فیلترینگ شبکه های اجتماعی از قبیل وایبر و واتساپ گفت: درجمهوری اسلامی تفکیک قوا به صراحت مورد تاکید قرار گرفته قوه قضائیه آنچه را بیان می کند بر اساس اختیارات قانونی آن قوه است دولت نیز به قانون مقید است و آنچه را انجام می دهد مطابق قانون خواهد بود. در این خصوص حتما مذاکراتی میان دو قوه انجام خواهد گرفت تا به روشی واحد برای مواجهه با فیلترینگ برسد.که این نتیجه را در آینده به خبرنگاران اعلام می کنم.
سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به سوالی درباره پروژه های عمرانی غیر اقتصادی و ناتمام و تعیین تکلیف آنها گفت: دولت مسئولیت خود را در خصوص اتمام طرح های ناتمام فراموش نکرده ، اعتبار طرح های عمرانی 53 درصد تحقق پیداکرده و اعتبارات عمرانی استانی 100 درصد پرداخت شده است.
وی افزود: این برای نخستین بار در سالهای گذشته است که تا نیمه سال اعتبارات را به صورت 100 درصد پرداخت کرده ایم.
نوبخت وعده داد: که در سال جاری و کمتر از 6 ماه آینده شاهد افتتاح و بهره برداری تعداد قابل توجهی از طرح ها خواهیم بود.
معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور درباره رای دادگاه اروپایی راجع به بانک مرکزی خاطرنشان کرد: این رای را دنبال می کنیم اما باید دانست این موضوع تصادفی نیست و پیگری های مسئولین در خصوص رای رفع تحریم بانک مرکزی جمهوری اسلامی موثر بوده است
وی همچنین درخصوص نظر مجلس راجع به رد لایحه مالیات عواید مسکن گفت: اگر جزئی از یک لایحه تصویب نشد کل آن کان لم یکن نمی شود لایحه ظرفیت های دیگری دارد که از آن استفاده می کنیم.
وی درباره تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز گفت: این سازمان از همان ابتدا که آقای رئیس جمهور به بنده مسئولیت داد تشکیل شده اما اگر منتظرید تا تابلوی آن عوض شود آن را هم عوض خواهیم کرد.
نوبخت همچنین در پاسخ به سوالی راجع به آخرین وضعیت تعیین نماینده ایران در سازمان ملل متحد گفت: ما همچنان همان فرد معرفی شده را مدنظر داریم و فعالیت هایمان را تا جائیکه بدانیم دیگر نتیجه بخش نخواهد بود ادامه می دهیم.
سخنگوی هیات دولت درپاسخ به این سوال که چرا آقای نجفی برای وزارت علوم برنامه سه ساله ارائه داده گفت: سرپرست همان اختیارات وزیر را دارد فعالیت های اقای نجفی کاملا قابل تایید است و او نه برای 3سال که برای 7 سال و حتی تا سال 1404 برای آموزش عالی کشور برنامه داشته باشد
نوبخت در ادامه با تاکید مجدد بر رشد اقتصادی کشور گفت: آنچه که مرکز آمار اعلام کرده حاکی از مثبت بودن نرخ رشد است و این نرخ همچنان در حال افزایش است .
وی درباره اقدامات وزارت بهداشت در زمینه روغن پالم نیز با بیان اینکه این وزارتخانه به وظایف خود عمل کرد گفت: شجاعت وزارت بهداشت در این زمینه قابل تحسین است .
نوبخت درباره نرخ تحریم از سوی بانک مرکزی گفت: مجلس از سال گذشته طبق یک مصوبه بند د ماده 26 را لغو کرد این اقدام درست بود و اگر بخواهیم اقدام جدیدی انجام دهیم قطعا با اخذ اجازه از مجلس خواهد بود.ما اقدام حقوقی انجام می دهیم و برای آن اجازه می گیریم و حتما فراتر از ماده 26 عمل نمی کنیم.
نوبخت همچینن در پاسخ به سوالی راجع به بیانیه های مکرر انصار حزب الله نیز گفت: ما نظرمان را می گوییم و آنها نیز نظر خودر ا ارائه می دهند از نیروهای اصیل انقلابی انتظار داریم اصالت خود را در رعایت قانون متجلی کنند.
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با وجود این که می گویید نرخ رشد اقتصادی مثبت است این رابطه در بورس مشخص نیست گفت: لزوما رابطه همبستگی میان رشد اقتصادی و رشد شاخص کل بورس وجود ندارد البته رشد اقتصادی به این سرعت اثر خود را نشان نمی دهد و نیاز به زمان بیشتری داریم تا اثار آن را بر شاخص کل بورس مشاهده کنیم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن