تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادمان زن، مقاومت و ایثار در کرمانشاه رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه در سومین روز از هفته دفاع مقدس/
یادمان زن، مقاومت و ایثار در کرمانشاه رونمایی شد
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: در سومین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان از "یادمان زن، مقاومت و ایثار" در کرمانشاه رونمایی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه و همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس، از نماد "زن، مقاومت و ایثار در کرمانشاه رونمایی شد. این مراسم با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، مسئولین ارشاد، صدا و سیما و مسئولین اقشار و بسیج استان کرمانشاه برگزار شد. سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنان شهیده هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: نقشی که مادران و همسران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با صبر و مقاومت خود بر جای گذاشتند، بی بدیل است. وی با بیان ایثارگری های مادران و همسران در آن دوران گفت: حضور بانوان در بیمارستان های صحرایی و انجام اقدامات پشتیبانی و نیز ایجاد انگیزه و شور و حرارت در میان همسران و فرزندان، نقش مهمی را در پیروزی کشور داشت. سردار ریحانی گفت: نقش زنان پس از پیروزی در دفاع مقدس نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، به نحوی که آنها با حضور فعال در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی نقش مهمی را در پیشبرد اهداف نظام بر عهده داشته اند. فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به این دلیل است که ما به یاد داشته باشیم سربلندی و عزت امروز کشور با زحمت و جانفشانی بدست آمده است.    


۱۳۹۳/۷/۲ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن