تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819104109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت و آسایش مهمترین دستاورد دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برخی از شهروندان ساوه: امنیت و آسایش مهمترین دستاورد دفاع مقدس است خبرگزاری پانا: جمعی از شهروندان ساوه ای معتقد هستند امنیت، آسایش و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف مهمترین دستاورد دفاع مقدس است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر ساعت 12:11



یك شهروند ساوه ای در گفت و گو با خبرنگار پانا، گفت: امروزه امنیت اجتماعی، سیاسی و اعتقادی حاكم بر میهن اسلامی ثمره خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران است. احمد قندی افزود: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران تلاش برای صیانت از كیان اسلامی و حراست از دستاوردهای انقلاب بود. وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازخوانی رشادت‌ها و از جان گذشتگی انسان‌هایی است كه برای حفظ سرزمین اسلامی از جان و مال خود گذشتند. یکی دیگر از مردم ساوه گفت: خاطرات هشت سال دفاع مقدس ما مظلومانه در سینه شاهدان آن نهفته است. مریم عظیمی افزود: رزمندگان در روزهای غربت اسلام و انقلاب، حماسه هشت سال دفاع مقدس را آفریدند كه به دلیل كمبود امكانات کمتر آن حماسه‌ها و فداكاری‌ها ثبت و ضبط شد. وی اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس با توكل بر خدا و به تنهایی در مقابل دشمنان ایستادگی كردیم. این شهروند ساوه ای بیان كرد: در طول تاریخ هر وقت دشمن به خاك ما تجاوز كرده، توانسه است قسمتی از آن را جدا كند ولی در جنگی تحمیلی حتی یك وجب از خاك كشورمان را به دشمنان ندادیم. وی با بیان اینكه دشمنان ما قبل از انقلاب با هم در جنگ بوده و اختلاف داشتند، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پی بردن آنها به عمق و رسالت انقلاب دشمنان متحد شدند تا انقلاب را نابود كنند. این شهروند ساوه خاطرنشان کرد: دشمنان با تلاش‌ها و توطئه‌های بسیار می خواستند از گسترش انقلاب به دیگر نقاط جهان جلوگیری كنند ولی هرگز موفق به این كار نشدند. وی ترور شخصیت‌های نظام، فعال كردن قومیت‌ها برای جدایی، اقدام برای كودتا و جنگ تحمیلی هشت ساله را از جمله مهم‌ترین اقدامات دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی عنوان کرد. یكی دیگر از مردم ساوه با اشاره به دلاوری ها و شجاعت‌های رزمندگان در جبهه گفت: این دلاوری‌ها در شكستن خط دشمن بروز و ظهور پیدا می‌كرد. فتانه كرمی افزود: در زمان جنگ تحمیلی ایران در پایین‌ترین سطح آمادگی رزمی قرار داشت، اما هم‌ اكنون ایران اسلامی با آمادگی كامل در مقابل دشمن ایستاده و اگر بخواهد قدمی بردارد،  قدم‌هایش در همان اقدام نخستین خرد خواهد شد. وی اظهار داشت: دفاع مقدس حقانیت جمهوری اسلامی را به دنیا اثبات كرد و مهمترین نقش را در بیداری جهان اسلام بر عهده داشت.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن