تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیر استریلیزه و پاستوریزه به طور همزمان در مدارس توزیع می‌‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مشاور اتحادیه‌ فرآورده‌های لبنی:
شیر استریلیزه و پاستوریزه به طور همزمان در مدارس توزیع می‌‌شود
نورمحمدی گفت: طبق تصمیماتی که دیروز در ستاد هدفمندی یارانه‌ها گرفته شد، شیر استریلیزه و پاستوریزه به طور همزمان در مدارس توزیع می‌‌شود.


امان‌الله نورمحمدی مشاور اتحادیه‌ فرآورده‌های لبنی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: زمان قطعی این توزیع شیر باید از سوی وزارت آموزش و پرورش مشخص شود و به این اتحادیه مربوط نیست.

وی افزود: طبق اعتراضاتی که تمام صنایع لبنی به توزیع شیر استریلیزه داشتند این بود که آموزش و پرورش به دلیل کمبود امکانات خواهان واردات شیر استریلیزه بوده و این در صورتی است که کشور ما با کمبود تکنولوژی و بسته‌بندی در خصوص تولید این شیر مواجه است.

نورمحمدی با بیان این که شیر استریلیزه قرار است در مناطق صعب العبور یا با دمای بالا عرضه شود، تصریح کرد: این شیر استریلیزه از سال‌های گذشته مرسوم بوده در این مناطق عرضه شود و ما شاهد عرضه‌ این شیر که بخواهد به طور سراسری عرضه شود، نبوده‌ایم.

مشاور اتحادیه فرآورده‌های لبنی در پایان یادآور شد: صنعت تولید شیر پاستوریزه در کشور ما بومی شده و همچنین مغذی این شیر بسیار بالاتر از شیر استریلیزه است پس نباید با چنین صحبت‌هایی به این صنعت داخلی ضربه بزنیم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن