تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812900249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل بحران آب مهم‌ترین اولویت فرمانداری قزوین است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قزوین؛
حل بحران آب مهم‌ترین اولویت فرمانداری قزوین است
فرماندار قزوین گفت: با توجه به وضعیت نگران کننده آب در استان قزوین که به بحران تبدیل شده است، حل این بحران در اولویت برنامه‌های فرمانداری قزوین قرار دارد.


به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، سید علی موسوی در دیدار با اصلاح طلبان استان که صبح امروز در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: بحران آب در کشور و استان قزوین به گونه‌ای است که سوال امسال رئیس جمهور از دانش‌آموزان درباره راهکارهای حل بحران آب بود که ضرورت دارد تا همه مردم در این زمینه مشارکت کنند.
 
وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم اظهار کرد: عدم استقرار ادارت و بروز بحران کم آبی از جمله مسائل و مشکلات مهم مردم در شهرستان قزوین است که در اولویت برنامه‌های مدیران این شهرستان قرار گرفته است.
 
وی درباره انتخاب استاندار قزوین افزود: انتخاب استاندار بومی و آشنا به مسائل و مشکلات استان از جمله تدابیر مهم دولت برای اداره بهتر امور در استان قزوین بوده است و انصافا مدیریت ارشد استان با شناختی که از مسائل دارد و تلاش شبانه روزی در این مدت در راه خدمت به مردم و حل مشکلات آنان گامهای ارزشمندی برداشته است.
 
موسوی با اشاره به اینکه با ایجاد جو همدلی و وحدت زمینه بهتر پیشبرد امور در استان فراهم می‌شود گفت: تجربه اجماع افراد و گروه‌ها در انتخاب استاندار قزوین نشان می‌دهد می‌توان با استفاده از تجربیات و آرا و نظرات مختلف از تمامی ظرفیت‌ها در جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم استفاده کرد.
 
فرماندار قزوین دفاع مدیران از برنامه‌های دولت تدبیر و امید را از وظایف اصلی آنان برشمرد و تصریح کرد : امروز تکیه و تاکید رئیس جمهور بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و تفکراتی که به آرمان‌های دولت اعتدال اعتقاد راسخ دارند باید در مدیریت کشور مدنظر قرار گیرد.
 
موسوی با بیان این که مواضع رئیس جمهور در نشست‌ها و جلسات عمومی نشان دهنده پایبندی دولت به وعده ها و شعارهاست خاطرنشان کرد: شیوه انتصاب مسئولان در دولت تدبیر و امید نشان می‌هد بنا بر قلع و قمع مدیران قبلی نیست اما افرادی باید بر سرکار باشند که به برنامه‌های دولت اعتقاد داشته باشند.
 
وی افزود: امروز مدیریت افرادی که بر مبنای سیاست‌های دولت عمل نمی‌کنند و یا حتی در اجرای آن خلل ایجاد می‌کنند توجیه عقلی و منطقی ندارد و مدیران همسو با برنامه‌های دولت باید در راس امور قرار بگیرند.
 
فرماندار قزوین ایجاد فضای آرامش و شادابی و نشاط سیاسی را از جمله نتایج اجرای برنامه‌های دولت اعلام و خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت اعتدال به گواه دوست و دشمن اختلافات کاهش یافته است.
 
موسوی تثبیت نرخ ارز و مهار تورم را از دیگر دستاوردهای دولت دانست و با اشاره به تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: امیدواریم با به ثمر نشستن تلاش‌های این تیم با رعایت خطوط قرمز و منویات رهبر معظم انقلاب زمینه حفظ عزت ملت ایران و رفع تحریم و شکوفایی همه جانبه ایران اسلامی درآینده نزدیک فراهم شود.
 
در این دیدار اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان دیدگاه‌های خود را در مورد مسائل مختلف از جمله موضوعات سیاسی‌، اجتماعی و فرهنگی بیان کردند.
 
انتهای پیام/ز






تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن