تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815471953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشکل آب، زباله و فاضلاب استان قزوین در اولویت همه برنامه‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
حل مشکل آب، زباله و فاضلاب استان قزوین در اولویت همه برنامه‌هاست
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: در دوران مدیریت خود اگر بتوانیم بحران کمبود آب، مشکل زباله و فاضلاب استان را به صورت اصولی حل کنیم به مردم خدمت کرده‌ایم.



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی روزبه ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش، پژوهش و فنآوری و اتاق فکر اداره محیط زیست استان که با حضور نغمه مبرقعی معاون پژوهشی علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی، صدرالدین علیپور مدیرکل محیط زیست قزوین، مسعود نصرتی شهردار و کارشناسان در استانداری برگزار شد اظهارداشت: رسیدگی به مسائل زیست محیطی از دغدغه‌های مسئولان استان است و با فعال شدن دبیرخانه باید مسیری را طی کنیم تا از مشکلات این بخش خارج شویم.

وی افزود: بیشترین آسیب جلسات اداری این است که مدیران در بیان و انتقال مشکلات مهارت کافی دارند اما در اجرا ضعیف هستند در حالی که باید در کار عملیاتی قوی باشیم نه این که فقط شعار دهیم.

رهنمودهای رهبری در سفر به قزوین باید اجرایی شود

استاندار قزوین تصریح کرد: با گذشت یک دهه از سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین متاسفانه به بیانات ارزشمند رهبری نگاهی تشریفاتی داشته ایم در حالی که این بیانات باید سند کاری مسئولان استان باشد تا بر مشکلات فائق آئیم.

روزبه گفت: در آستانه برنامه ششم رهنمودهای رهبری کلید واژه توسعه استان است که باید در اسناد بالادستی به آن توجه شود و با نگاه کارشناسی در مسیر توسعه گام برداریم و قزوین را از بحران و مشکلات نجات دهیم.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم در دوران مدیریت خود فقط موضوع آب و زباله استان را حل کنیم خدمتی به مردم کرده ایم و کاری ماندگار را انجام داده ایم لذا همه باید در این زمینه حساس باشیم و همکاری کنیم.

قزوین را به استانی پاک با کمترین آلودگی تبدیل کنیم

این مسئول گفت: با مشارکت همگانی و عزم جدی باید قزوین را به استانی پاک و عاری از آلودگی تبدیل کنیم که در این میان استفاده از ابزار هنر برای مستند سازی ضروری است.

وی افزود: مدیران باید گوش شنوا برای شنیدن دیدگاههای کارشناسی داشته باشند و زمان را از دست ندهند زیرا اگر امروز فکر نکنیم آینده خطرناکی در انتظار مردم استان است. استاندار اظهارداشت: برای اجرای طرح های محیط زیست در استان آمادگی کامل داریم و همراهی سایر دستگاهها را نیز محقق خواهیم کرد.


۱۳۹۳/۶/۲۶ - ۱۶:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن