تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812919272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط ايران و کويت از هميشه به يکديگر نزديکتر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۱۳ب.ظ)
قائم‌مقام وزير امور خارجه کويت: روابط ايران و کويت از هميشه به يکديگر نزديکتر است قائم مقام وزير امور خارجه کويت در ديدار با علي‌اکبر ولايتي گفت: روابط ايران و کويت از هميشه به يکديگر نزديکتر است.
به گزارش خبرگزاري موج، خالد سليمان قائم مقام وزير امور خارجه کويت با علي‌اکبر ولايتي رئيس مرکزي تحقيقات استراتژيک ظهر امروز در مرکز تحقيقات استراتژيک ديدار کرد.
وي در ديدار با رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک با بيان افتخار به صورت گرفتن چنين ديداري، گفت: باعث افتخار است که در کشور شما حضور پيدا کرده‌ايم و من افتخار داشتم که در سفر تاريخي امير کويت به ايران نيز حضور داشته باشم و از فرمايشات مقام معظم رهبري استفاده کنم.
اميري با اشاره به روابط دوجانبه ايران و کويت تصريح کرد: رابطه اين دو کشور از هميشه به يکديگر نزديکتر است و ما از فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص روابط و اوضاع منطقه استفاده کرديم که اکنون نيز درباره آن موضوعات صحبت شد.
قائم مقام وزير امور خارجه کويت ادامه داد: تفاهم‌نامه‌هايي در سفر تاريخي امير کويت به ايران صورت گرفته بود که کميته سياسي مشترکي بين دو کشور به رياست معاونين وزرا تشکيل شد و امروز وظيفه خود مي‌دانيم که اين تفاهم‌نامه را به ثمر برسانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن